جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 آبان 1394     
آمریکا فلج شده است

فارس:  در ادامه مبارزات انتخاباتی در آمریکا، یکی از نامزدهای پیشتاز جمهوریخواهان کتابی با عنوان «آمریکا فلج شده است»، منتشر کرد.
 
در حالی که مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی نامزدهای حزب جمهوریخواه و دموکرات تشدید شده، یکی از نامزدها کتابی منتشر و بر لزوم تغییر سیاستهای داخلی و خارجی این کشور تاکید کرده است.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه، «دونالد ترامپ» از نامزدهای پیشتاز جمهوریخواهان براساس نتایج نظرسنجی‌ها، کتابی منتشر کرده که در عنوان آن به عجز آمریکا در برابر مشکلات داخلی و خارجی اذعان شده است.
 
این کتاب «آمریکای فلج شده: چطور می‌شود که بار دیگر آمریکا را قدرتمند کرد؟» نام دارد و در آن دونالد ترامپ یا انتقاد از سیاستهای داخلی و خارجی دولت باراک اوباما تاکید کرده که با تغییر این سیاستها و انتخاب او به عنوان رئیس‌جمهور آینده می‌توان بار دیگر آمریکا را قوی کرد.
 
نامزد جمهوریخواه در این کتاب بر لزوم شکست دادن داعش تاکید کرده اما اشاره‌ای به نحوه عملیاتی کردن چنین اقدامی اشاره نکرده است. وی البته از اعزام حدود ۵۰ نیروی ویژه به سوریه از سوی دولت اوباما انتقا کرده و آنرا بی اثر توصیف کرده است.
 
دونالد ترامپ که پیشتر بارها مخالفت خود را با برجام اعلام کرده، در این کتاب هم بار دیگر مخالفتش را با توافق هسته‌ای ایران تکرار کرده است.  
 
نامزد جمهوریخواه با اشاره به حضور نظامی آمریکا در پایگاه‌های نظامی در کشورهاییی چون انگلیس، آلمان، ژاپن، عربستان سعودی و کره جنوبی هم گفته که می‌خواهد این کشورها مقادیری از هزینه‌های واشنگتن در استقرار نظامیان را بپردازند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: