جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 آبان 1394     
آغاز بهره برداری از پل شرق به غرب تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،پل شرق به غرب تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی زیر بار ترافیک رفت.

به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام این خبر گفت: متعاقب اتمام مراحل نهایی عملیات عمرانی شامل اجرای روکش آسفالت و خط کشی مسیر، پل شرق به غرب تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی زیر بار ترافیک قرار گرفت.

محمدحسن وساق با اشاره به آغاز عملیات نصب تیرهای فلزی عرشه در پل غرب به شرق این تقاطع، ابراز امیدواری کرد: این بخش از تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی نیز تا پایان آذرماه سال جاری روی تردد خودروها گشوده شود.

به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، بهره برداری از پل های شرقی- غربی تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی، امکان امتداد یافتن بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت شمال را فراهم می کند.

گفتنی است پل های شرقی- غربی تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بخشی از پروژه عظیم احداث تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی است؛ پروژه ای که شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه ای ازگره های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: