جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 آبان 1394     
عقد تفاهم نامه همکاری میان شهرداری منطقه 4 با بانک های خصوصی

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از عقد تفاهم همکاری با بانک های خصوصی جهت تفکیک و جمع آوری پسماندهای خشک خبر داد .

حمید ناصحی با بیان این خبر افزود: با توجه به اهمیت همکاری دوجانبه مابین شهرداری و سازمان ها ، ادارات و ارگان ها ، تفاهم نامه همکاری در زمینه مدیریت پسماند و طرح تفکیک در مبدا با بانک های قوامین و مهر اقتصاد در آبان ماه منعقد شد.

وی افزود طی این تفاهم نامه با بانک های مذکور بعنوان یکی از تولید کنندگان پسماندهای کاغذی، آموزش های لازم و چهره به چهره به پرسنل بانک ها توسط کارشناس مدیریت پسماند داده می شود و مخزن و کارتن پلاست مورد نیاز براساس نیازسنجی توسط کارشناس مربوطه در اختیار بانک ها قرار خواهد گرفت و ضمناً طبق برنامه زمانبندی ، پسماند خشک آن ادارات جمع آوری خواهد شد.

وی در ادامه از اجرای طرح خادمان محیط زیست خبر داد و گفت: طرح خادم محیط زیست ( خدمتگزارافتخاری دوستدار محیط زیست )، از سوی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری به منظور کاهش آلودگی های ناشی از مصرف ظروف پلاستیکی در حال اجرا است.

ناصحی گفت: محیط زیست با همکاری حوزه اجتماعی و امور فرهنگی، غرفه خادم محیط زیست را برپا و در این غرفه علاوه بر اطلاع رسانی به شهروندان و ارائه مطالب آموزشی درخصوص مضرات استفاده از ظروف پلاستیکی در بهداشت و سلامت انسان و افزایش آلودگی های محیط زیست از شهروندان جهت مشارکت در این طرح دعوت به عمل آمد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: