جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 آبان 1394     
نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با هدف آشنایی با توانمندسازی تولید کنندگان داخلی برگزار شده است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، شهرداری نیوز ، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری گفت: در حال حاضر در این نمایشگاه سه شرکت تولید کننده محصولات خود را مطابق با نیازهای شهرداری تهران و استانداردهای روز دنیا تولید کرده اند.

به گزارش خبرنگار شهرداری نیوز مهندس سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به اینکه این نمایشگاه فقط برای ارائه محصولات نمی باشد اظهار داشت: نمایشگاه حمل و نقل عمومی در راستای آشنایی با توانمندسازی داخلی است که منجر به قراردادهایی ما بین سازندگان و شهرداری تهران می شود.

وی افزود: همچنین تولید محصولات صنعتگران در داخل کشور به جای واردات CBU تفاوت عمده این نمایشگاه است و فرصتی را برای شنیده شدن نیازهای شهروندان و شهرداری فراهم کرده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: محصولات حمل و نقل تولیدی در داخل کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت لذا در این راستا تلاش می شود تا نیاز سازندگان داخلی فراهم شود و وابستگی به نیازهای خارجی به حداقل برسد.

تشکری هاشمی در ادامه گفت: البته نمی توان به طور کامل از واردات برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بی نیاز بود اما می توان از واردات قطعات اصلی خودروها به عنوان مثال موتورها به دلیل به صرفه بودن استفاده نمود اما  انتظار داریم که سازندگان در بخش اتاق سازی محصولاتشان را با کیفیت رقابتی عرضه نمایند.

تشکری هاشمی در خاتمه تصریح کرد: همچنین به طور حتم در خرید های آینده تولیدات داخلی مورد حمایت شهرداری قرار خواهند گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: