جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 آبان 1394     
برای کاهش آلودگی باید به سمت و سوی موتورهای برقی برویم

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پلیس موافقت خود را در خصوص تردد موتورهای برقی درراستای کاهش آلودگی هوا اعلام کرده است.

سرهنگ حسن عابدی بابیان اینکه 7 هزار تاکسی خارج از رده در تهران داریم، اظهار کرد: مسئولان مربوطه باید نسبت به این مسئله و مواردی که مربوط به ترافیک و آلودگی هوا است درنظر بگیرند واقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه به پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک اشاره و تصریح کرد: این کنفرانس درراستای مطالبالت مردم نسبت به مسائل ترافیک و افزایش آگاهی آن ها از قوانین راهنمایی و رانندگی برگزار می شود.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: در کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک موارد مرتبط به حمل و نقل با سایر کشورها در حوزه تخلفات و ترافیک بررسی می شود و مثمرثمر خواهد بود برای رفع مشکلات و کاهش آلودگی هوا راهکارها پیشنهاد می شود.

وی با بیان اینکه ترافیک و تصادف مشکل اصلی روز است، خاطرنشان کرد: ما در کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی و کاهش تک سرنشین ها را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سرهنگ عابدی در ادامه به تردد موتورهای برقی در شهر تهران اشاره و تاکید کرد که ما باید فرهنگ استفاده از موتورهای برقی را در شهر نهادینه کنیم و از موتورهای کاربراتوری که منبع اصلی آلودگی هوا هستند دوری کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: