جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 آبان 1394     
ساخت مخازن زیرزمینی پسماند در پایتخت؛به زودی

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ساخت مخازن زیرزمینی پسماند در شهر تهران در آینده ای نزدیک خبر داد.

حسین جعفری ، در تعریف مخازن پسماندهای زیرزمینی اظهارکرد: مخازن زیرزمینی مخازنی هستند که برای استقرار در زیر زمین طراحی شده اند و به گونه ای هستند که می توان داخل این مخازن پسماند ریخت اما کسی نمی تواند پسماند ای را از داخل مخزن خارج کند و تنها از طریق خودروهای مکانیزه، پسماند قابل دریافت است. این مخازن به گونه ای عمل می کنند که روی زمین یک ورودی فلزی قرار دارد اما مخزنش زیرزمین است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره ساخت مخازن زیرزمینی در پایتخت گفت: در آینده نزدیک مخازن پسماند تعویض شده و  به همین منظور مخازن زیرزمینی در مناطق طراحی شده اند.

جعفری درباره محاسن مخازن زیرزمینی یادآور شد: این مخازن آلودگی و امکان برداشت پسماند را ندارند. همچنین مزاحمت خودروهای مکانیزه در تردد در خیابان ها و معابر را نداشته و در معبر پیاده رو بوده و ورودی آن در زمین است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه پسماند تر و خشک مخازن زیرزمینی از یکدیگر جداست و همانند شوتینگ پسماند آپارتمان های مسکونی عمل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: از دیگر مزایای این مخازن این است که در صورت بارندگی، آب به داخل مخزن نفوذ نمی کند؛ چراکه تنها برای انتقال پسماند به داخل مخزن ورودی طراحی شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: