جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 آبان 1394     
تکمیل فاز اول پروژه 4G بی سیم در متروی شیکاگو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شیکاگو (CTA) اولین فاز از پروژه پوشش دهی اینترنت 4G در سیستم متروی خود را تکمیل کرد.

پس از پایان این پروژه که گمان می رود اواخر سال 2015 باشد، شیکاگو یکی از بزرگ ترین شهرهای آمریکای شمالی خواهد بود که دارای سیستم مترویی با پوشش دهی کامل اینترنت 4G بی سیم در تمام ایستگاه ها و تونل های مترو است.

از ابتدای این هفته، مسافران خط Blue Line O’Hare Branch از ایستگاه Logan Square تا Belmont می توانند دسترسی کاملی به اینترنت 4G داشته باشند. فعال سازی اینترنت 4G در دیگر بخش های این خط و دیگر خطوط این مترو طی چند فاز تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

این پروژه اینترنت 4G حدود 32.5 میلیون دلار هزینه داشته است و پوشش 4G مداومی را در 35 کیلومتر از شبکه مترو از فرودگاه O’Hare تا تونل های زیرزمینی و پلتفرم های خطوط Red و Blue که دو مسیر پرتردد CTA هستند، فراهم می سازد.

این ارتقای شبکه که از اوایل سال جاری آغاز شد برای میلیون ها مسافر متروی شیکاگو تجربه اینترنتی سریع تر در خطوط مترو را فراهم می سازد. طراحی و نصب این سیستم ها حدود 50 فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: