جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 آبان 1394     
استقبال از خطوط شبانه اتوبوسرانی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از طراحی ۹ خط شبانه در تهران خبر داد و گفت: دو خط شبانه به بهره برداری رسیده که به طور متوسط ۲۵ هزار مسافر را جابه‌جا کرده اند.

پیمان سنندجی با بیان این که ۹ خط شبانه اتوبوسرانی برای شهر تهران طراحی شده است گفت:  به تازگی دو خط اتوبوس شبانه در تهران به بهره برداری رسیده است که به طور متوسط در شبانه روز ۲۵ هزار مسافر را جابه‌جا کرده است و به مرور ۷ خط دیگر هم به خطوط تهران افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر خطوط شبانه اتوبوس‌های غیرتندرو، ۹ خط BRT نیز به‌صورت شبانه روزی مسافران را جابه‌جا می‌کنند که با ایجاد ۹ خط شبانه جدید ۱۸ خط اتوبوسرانی شبانه در پایتخت خواهیم داشت.

سنندجی اضافه کرد: مطالعات کار‌شناسی نشان می‌داد مراکز تفریحی، ترمینال‌ها و برخی مراکز اداری در طول شبانه‌روز دارای مسافر هستند و برای پاسخ به نیاز این نوع مسافران خطوط شبانه طراحی و به بهره‌برداری رسید.

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران همچنین  در خصوص زمان بهره برداری از خط بهشتی و خط مطهری  گفت : این دو خط فرامنطقه‌ای هستند که در جهت معکوس خیابان راه‌اندازی می‌شوند ومانند خطوط BRT جداکننده فیزیکی ندارند، بنابراین عرض خیابان کاهش نخواهد یافت.

او با اشاره به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص آزمایشی بودن این خط گفت: ما تجربه چنین خطی را در مسیر خیابان طالقانی به میدان سپاه و میدان انقلاب داشته‌ایم که چون در یک خیابان یکطرفه تردد می‌کردند، ورودی مسافر خوبی دارد و از خطوط شلوغ ما محسوب می‌شود. مطمئنا این خط نیز خط پرمسافر خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: