جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 دی 1392     
كاهش حوادث ترافيكي تهران محصول مشاركت پليس راهور و مدیریت شهری است

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران گفت: افزايش آموزش‌هاي ترافيكي طي چند سال گذشته در پايتخت باعث كاهش حوادث ترافيكي شده، به نحوي كه هر سال كشته‌هاي ناشي از تصادفات در تهران حدود 10 درصد كاهش مي‌‌يآبد.

 

شهرام جباري‌زادگان افزود: کمیت سوانح ترافيكي ارتباط معناداري با کیفیت آموزش و فرهنگ‌سازي در حوزه ترافيك دارد، به اين مفهوم كه تعداد و شدت تصادفات در جامعه‌اي كه موضوعات آموزشي در حوزه آموزش‌هاي شهروندي و ترافيكي آن مورد توجه قرار مي‌گيرد، كاهش پيدا مي‌كند.

 

وي اظهار كرد: هر پارك آموزش ترافيك كه راه­اندازي مي­شود باعث راه افتادن چرخ آموزش‌هاي ترافيكي در آن منطقه مي‌‌شود و با افتتاح هر پارك جديد ترافیک در هر منطقه مي‌توانيم اميدوار باشيم كه نه تنها از آسیب­های دانش­آموزان آن منطقه بلكه  از حوادث ترافيكي در مناطق مجاور کاسته خواهد شد.

 

جباري‌زادگان تصريح كرد: كاهش سوانح ترافيكي در تهران محصول مشاركت پليس راهور تهران بزرگ و معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در حوزه‌هاي مختلف است كه مصداق آن را در حوزه آموزش و مجموعه اقدامات مشتركي که در زمينه ترافيك از سوي دو دستگاه اجرا مي­شود، شاهد هستيم.

 

وي اضافه كرد: براي نخستين بار طي سال‌هاي اخير در سال گذشته تعداد كشته‌هاي تهران سه رقمي شده و به زير يك هزار نفر كاهش پيدا كرد و به همين نسبت تعداد كودكاني كه در تصادفات كشته مي‌شوند نيز كاهش یافت که اين موفقيت مرهون خدمات و زحمات نيروهاي خدوم پليس راهور پايتخت و مجموعه اقدامات مدیريت شهري است.

 

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در پايان خاطرنشان كرد: توفيقاتي كه طی اين چند سال در زمينه كاهش تصادفات رانندگي در پايتخت با وجود افزايش میزان جمعیت و تعداد خودروهاي اين كلان شهر حاصل شده، محصول آموزش گروه­های مختلف شهروندان و آگاهي آن­ها از موضوعات ترافيكي است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: