جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 آبان 1394     
ارائه آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی در سیزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با شرکت تعداد کثیری از شرکت های  داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شده است.

این نمایشگاه با مشارکت شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، شرکت بهره برداری راه آهن ، ستاد مرکز معاینه فنی خودرو، سازمان مدیریت ، نظارت بر تاکسیرانی و شرکت اتوبوسرانی  برگزار گردید.

قائم مقام مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همزمان با افتتاح این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در جهت افزایش کیفیت خدمات و توسعه در حوزه حمل و نقل عمومی و شهری پذیرفته است.

پوریا محمدیان در خصوص این دوره از نمایشگاه  حمل و نقل عمومی  و خدمات شهری اظهار داشت: در نمایشگاه  امسال از آخرین دستاوردهای صنعتگران داخلی استفاده شده و در این راستا شرکتها توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند با توجه به اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای عرضه محصولات داخلی و آشنایی مصرف کنندگان با محصولات داخلی را فراهم می نماید.

وی در خصوص معیار انتخاب شرکت کنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه افزود : ضوابط و استانداردهای خارجی براساس مکانیز هایی در داخل شهرداری تهران تعیین می شود در این راستا استانداردها را براساس نیازهای موجود در شهرداری تهران تعیین می شوند که به آن نظام نامه فنی اجرایی شهرداری تهران گفته می شود و  براساس آن مشخصات کالایی که باید مورد استفاده قرار گیرد مشخص می شود ضمن اینکه در مناقصه ارائه شده شرکت های متقاضی می بایست براساس استانداردهای موجود محصولات خود راعرضه کنند.

قائم مقام معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون شعار آسمان آبی  _ زمین پاک با محوریت خط سفید به عنوان شعار محوری در مدیریت شهری انتخاب گردید و به نظر می رسد برگزاری این نمایشگاه زمینه ای برای توجه همزمان به این دو بخش مهم را فراهم می نماید.

محمدیان با اشاره به هدف مدیریت شهری تهران گفت: امید است وابستگی به خودروهای شخصی و سوخت های فسیلی کاهش یابد که  یقینا این امر با کمک دولت و استفاده از دانش شرکت های دانش بنیان امکان پذیر بوده که قطعا با ورود خودروهای هیبریدی و موتورسیکلت های برقی عملیاتی خواهد شد.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری از روز جمعه 8 آبان ماه آغاز و تا 11 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: