جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 آبان 1394     
موتورسیکلت منبع آلودگی هوا است

 به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،یک عضو هیات پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک، LEZ را از اولویت های شهرداری تهران به منظور کاهش آلودگی هوا دانست.

سید غلامرضا شیرازی با بیان اینکه نصب موتورهای کاهش آلودگی بر خودروها به سلامت جامعه و شهروندان کمک می کند، اظهار کردوارد کردن خودروهای استاندارد و روز جهانی علاوه براینکه به زیبایی شهر کمک می کند، بلکه شهروندان را با آلودگی کمتری روبرو خواهد کرد.

وی تردد موتورسیکلت های کاربراتوری را منبع آلودگی هوا و تصادفات دانست و تصریح کرد اگر موتورهای برقی و سوخت غیرفسیلی با فراهم آوردن تسهیلات مورد نیاز اجرایی شود، شهر آلودگی کمتری خواهد داشت.

این عضو هیات پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک با اشاره به اینکه ما درخصوص کاهش آلودگی هوا رسالت بزرگی داریم، خاطرنشان کرد درصورتیکه مسولان ، اعتباراتی در خصوص طرح های کاهش آلودگی هوا در اختیار ما قرار دهند ، تهران از یک مشکل مملکتی مهار و از بیماری ها و مرگ های تدریجی جلوگیری می شود.

شیرازی در ادامه به برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در اسفندماه سالجاری اشاره و تصریح کرد یکی از تاکیدات در این کنفرانس ، فعالیت های کاربردی حمل و نقل در دنیا است که در این راستا کارگاه های آموزشی به صورت عملیاتی برگزار می شود.

وی افزود طرح های شهرداری تهران در کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک مطرح می شود و دانشجویان مقالات و مطالب خود با توجه به مسایل مربوط به حمل و نقل با سیستم های نوین ارایه می دهند.

وی در ادامه هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک که هر ساله در شهرتهران برگزار می شود را ارائه مقالات و تبادل اطلاعات و مناسب کار مهندسین اجرایی ترافیک دانست.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: