جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 آبان 1394     
هوشمند سازی تاکسی های کرج در دستور کار قرار گرفت

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج از هوشمند سازی تاکسی ها خبر داد.

افضلی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به اینکه طرح هوشمند سازی تاکسی ها برای اولین بار در کشور اجرا می شود اظهار داشت : دستگاه هایی در اختیار رانندگان تاکسی قرار می گیرد که با قرار دادن کارت مسافران به روی دستگاه هوشمند مبلغ تعیین شده مسافت به حساب راننده تاکسی واریز می شود و هیچ وجه نقدی بین مسافر و راننده رد و بدل نمی گردد.

وی افزود : یکی از مهمترین موضوعات طرح کنترل ترافیک ثبت تخلف در محدوده ترافیکی و نظارتی به صورت رسمی است که با بودجه ای حدود شش میلیارد تومان دوربین های ثبت تخلف و نظارتی را خریداری کرده ایم که انشالله در 22 بهمن ماه به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ضعف تابلوهای راهنمای مسیر اظهار داشت: خوشبختانه از سال گذشته نصب تابلوهای هدایت مسیر آغاز شده که حدود سه میلیارد تومان تابلو در سطح کلانشهر کرج نصب گردیده و بخشی نیز امسال به اجرا می رسد .

وی تصریح کرد: اجرای طرح نصب تابلوهای هدایت مسیر با هدف کاهش بار ترافیکی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج افزود: سال گذشته حدود بیست پل عابر پیاده در سطح شهر ساخته شد که دوازده پل عابر به بهره برداری رسید و هشت پل نیز تا پایان سال جاره به بهره برداری می رسد.

افضلی با بیان اینکه مکانیزه بودن پارکینگ ها برای اولین بار در استان کرج  اجرا می شود اظهار داشت :  تا بحال در هیچ نقطه استان کرج پارکینگ های مکانیزه دیده نشده است . این پارکینگ ها با گنجایش پانصد دستگاه خودرو در چند ماه اینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تمامی بودجه این پارکینگ ها از عوارض و ماده 100 پارکینگ ها  به صورت هزینه حمل و نقل ترافیک و ساخت پارکینگ تهیه شده است .

وی با اشاره به برنامه شش ماه دوم سال جاری گفت : طرح محدودیت تردد پلاک های زوج و فرد به صورت مکانیزه در نظر گرفته شده و بهره برداری از تعدادی تقاطع غیر هم سطح به نوعی که بار مشکلات ترافیکی را کم کند در دست اقدام است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: