جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 7 آبان 1394     
آماده سازی بیش از 95 درصد از زیرساخت های پروژه خط سفید

به گزارش شهرداری نیوز ، قائم مقام معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نشت مشترک پژوهشگران پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی با اشاره به هدف از برگزاری این نشست گفت:در حال حاضرجلسه به دنبال ارتباط بین محیط های دانشگاهی با بخش های اجرایی  می باشد همچنین سعی می شود با انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه پلیمر کیفیت مسایل اجرایی در حوزه ترافیک شهرداری تهران افزایش یابد.

پوریا محمدیان در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز  اظهار داشت: هم اکنون سالانه 80 میلیارد تومان از هزینه شهرداری صرف خط کشی در خیابان های شهر تهران می شود البته با توجه به بالا رفتن کیفیت استانداردهای آن نیز افزایش خواهد یافت و این امر باعث صرفه جویی در بودجه شهرداری خواهد شد.

وی افزود: درحال حاضر دوره های آموزشی برای مدیران ارشد در سطح دانشگاهی  برگزار خواهد شد امید است با افزایش دانش فنی و خطوط ترافیک زیر ساخت های فرهنگ ترافیکی در سطح شهر ارتقاء یابد.

قائم مقام معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به وضعیت خط سفید خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیرساخت های پروژه خط سفید بیش از 95 درصد آن در مناطق 22 گانه تهران اجرایی شده است این عملیات از بهمن ماه سال گذشته آغاز و اجرای آن در مهر ماه سال جاری بوده است.

محمدیان در ادامه گفت: هم اکنون با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک و مرکز علمی و کاربردی دانشگاه تاکسیرانی بیش از 50 هزار راننده تاکسی خط سفید را مورد آموزش قرار گرفته اند همچنین در این راستا از اساتید خبره  در حوزه روان شناسی و جامعه شناسی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پروژه خط سفید حدود دو ماه است که در حوزه تبلیغات  محیطی در بنرهای متفاوتی طراحی شده که این امر با هماهنگی سازمان زیبا سازی شهر انجام خواهد گرفت ، امید است در دو هفته آینده با حضور آقای شریفی قائم مقام شهرداری تهران مرحله آخر نظارت ستادی آن نیز آغاز شود.

وی با اشاره به طرحLEZ  یا طرح کاهش آلودگی هوا گفت: در این راستا باید از تردد خودروهایی که سن آن ها بیش از 20 سال است و از ورود خودروهایی با میزان آلایندگی بالا جلوگیری شود.

وی در پایان با ابراز امیدواری از اجرای هر چه سریعتر طرح کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: در حال حاضر طرح زوج و فرد با طرح کاهش در حال جابه جایی است ضمن اینکه هم اکنون طرح ترافیک در 30 کیلومتر شهر تهران و طرح کاهش در 80 کیلومتر شهر تهران اجرایی می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: