جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 آبان 1394     
اظهارات داورزنی بعد از نشست با کواچ

ایسنا: محمدرضا داورزنی پس از برگزاری دو جلسه حدودا سه ساعته با اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما حدود شش ساعت جلسه با آقای کواچ داشتیم و ایشان گزارش آسیب شناسی خود را از مسابقات جام جهانی ارائه کرد و ما هم خلاصه بحث‌ها و سوالات مطرح شده در چهار نشست قبل را عنوان کردیم و در این خصوص به بحث و بررسی پرداختیم. آقای کواچ نقطه و موارد خوبی را بیان کردند و دلایل خود را در خصوص سوالات مطرح شده بیان کردند.

وی افزود: در مجموع جلسات خوبی داشتیم و خروجی مد نظر را گرفتیم. البته بررسی عملکرد تیم ملی تنها به این شش جلسه ختم نشد و ما چندین جلسه دیگر را با افراد و گروه های مختلف داشتیم و حتی در دو جلسه با وزیر ورزش و جوانان به بررسی این موضوع پرداختیم.

داورزنی اظهار داشت: حال در زمانی که داریم تمام گزینه‌ها و راه‌های موجود را بررسی می‌کنیم و حتی در صورت لزوم مذاکراتی با افراد مختلف انجام می‌دهیم. البته تا کنون هیچ مذاکره‌ای با هیچ مربی‌ای نداشتیم. امیدوارم بتوانیم با بهره جستن از همه راه حل‌ها به یک جمع بندی نهایی عالی برسیم و بتوانیم بهترین راه حل را تا 10 روز آینده پیدا کنیم و تصمیم نهایی خود را اعلام کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: باز هم تکرار می‌کنم نباید عجولانه تصمیم بگیریم و بهترین تصمیم را با توجه به زمانی که داریم اتخاد کنیم. فقط از مردم، اهالی والیبال و رسانه خواهش می کنم کمی صبور باشند و ما را در این راه یاری کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: