جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 آبان 1394     
اجرای بیش از 200کیلومتر خط کشی در معابر منطقه 14

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 با تاکید بر اجرای پروژه «کمپین آسمان آبی ، زمین پاک»  از اجرای بیش از 200کیلومتر خط کشی در معابر این منطقه خبر داد.

حمیدی با اشاره به ترویج فرهنگ خط سفید گفت: در راستای توجه به فرهنگ انضباط ترافیکی و حرکت رانندگان بین خطوط در فاز دوم اقدماتی چون بیش از 200 کیلومتر خط کشی معابر، 167 بلوک گذرگاه عابرپیاده، 13 کانال خط ایست، 170 مورد علائم و زمین نوشتار، نصب 13 محل سرعتگاه، بیش از 10 مورد هم سطح سازی معابر انجام شد.

بر همین اساس؛ وی در خصوص دیگر فعالیتهای اجرایی خط سفید اظهار داشت: آموزش تاکسیرانان به طور گسترده، اجرای نمایش و نمایشهای عروسکی در مدارس، مهدکودکها و مراکز آموزشی، توزیع بروشورها و بسته های فرهنگی در نقاط مختلف منطقه، اجرای مسابقات در برنامه های فرهنگی در سراهای محلات و بوستانها از جمله اقداماتی بوده که جهت آشنا سازی شهروندان با فرهنگ خط سفید اجرا شد.

شهردار منطقه 14 از ساماندهی کندروی بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و خاطرنشان ساخت: اجرای فعالیتهای زیباسازی در کندروهای بزرگراه امام علی (ع)، نصب چراغ در خروجیها، نصب و بازپیرایی علائم و تابلوهای ترافیکی و ...از دیگر فعالیتهای اجرا شده در محدوده بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 14 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: