جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 آبان 1394     
واکنش طارمی به تصمیم برانکو

فارس: یک بازی سکو نشینی مهدی طارمی و حرف و حدیث ها در رابطه با تنبیه وی بهانه خوبی برای یک مصاحبه بود که با برد سرخپوشان در پیش دربی این بهانه کامل شد تا وی به گپ و گفت با سایت رسمی خود بنشیند. بخوانید:

*از تمرین روز یکشنبه شروع کنیم.25 دقیقه تاخیر و دویدن دور زمین.

من با اجازه برانکو به بوشهر رفتم و صبح یکشنبه زود از خواب بیدار شدم تا به پروازم برسم. عصر که می خواستم به درفشی فر برسم لباس هایم را پوشیدم و دیدم هنوز زود است و وقت دارم. روی مبل دراز کشیدم و خوابم برد. با عجله بلند شدم و دیدم دیر شده. بین راه به محمودخان خوردبین زنگ زدم چون می دانستم برانکو مربی ای نیست که با اینجور بی نظمی ها مماشات کند. می خواستم محمود خان را واسطه کنم و به اصطلاح ریش سفیدی کند. خلاصه 25 دقیقه دیر رسیدم و رفتم پیش برانکو و قبل از آن که او حرفی بزند گفتم می دانم اشتباه کرده ام و معذرت می خواهم. او هم گفت یک روز خودت مربی می شوی و می فهمی مربی باید مثل پدر، تنبیه و تشویق به موقع برای فرزندش داشته باشد. برو دور زمین بدو و من هم اطاعت کردم.

*پس وساطت خوردبین هم نتیجه نداد؟

محمود خان به من لطف دارد و بعد تمرین هم به من گفت سعی کن مثل همیشه منظم باشی و امروز برایت یک درس باشد.حالا حالاها قرار است بازی کنی و باید همیشه مثل روز اولی باشی که از بوشهر آمده بودی و انگیزه زیادی داشتی.

*یک سئوال می پرسیم راحت جواب بده.به نظر خودت اگر این تاخیر قبل از بازی دربی هم بود باز برانکو تو را از لیست کنار می گذاشت یا به خاطر اینکه محروم نشوی، تنبیه را بهانه کرد و مقابل ملوان سکو نشین شدی؟

این سئوال یعنی اینکه برانکو را نشناخته اید.اگر فینال جام باشگاه‌های جهان هم بود باز مرا از لیست کنار می گذاشت یا اگر نبودنم به را به ضرر تیم تشخیص می داد ممکن بود مثلا جریمه مالی شوم ولی شک نکنید تنبیه می شدم. آن روز از خانه که راه افتادم می دانستم برانکو کوتاه بیا نیست.اصلا به همین دلیل به محمودخان زنگ زدم شاید واسطه شود و برانکو مرا ببخشد.

*ولی همین مربی با حضور تو در اردوی تیم کلی تو را تحویل گرفت و بعد از بازی هم به صراحت گفت طارمی مقابل استقلال فیکس است.

همانطور که خودش گفته بود برخورد مربی ،پدرانه است.طبیعی بود که نمی خواهد با یک اشتباه مرا برای همیشه کنار بگذارد.من به اردوی تیم رفتم و او هم به گرمی مرا تحویل گرفت چون اصول مربیگری حرفه ای را بلد است و می داند کجا و چگونه باید با بازیکنش برخورد کند. در هر حال من اشتباهی مرتکب شده بودم و تاوان آن را پس دادم و از همه هم عذر خواهی می کنم.

*از تصمیم برانکو ناراحت نشدی؟

نه.وقتی خودم می دانم اشتباه کرده ام قرار نیست تشویق شوم.من حق ندارم ناراحت شوم چون اشتباه از طرف خودم بود.

*مقابل ملوان سکو نشینی چه حس و حالی داشت؟

سخت بود. تیممان مدت‌ها در آزادی نبرده بود و استرس داشتم که مبادا این رکورد نبردن ها به دربی بکشد.خدا را شکر بچه ها به خصوص در نیمه دوم عالی بودند سه امتیاز خوب و شیرین کسب کردیم.

*کار کدام بازیکنان را از بالا بیشتر پسندیدی؟

نیمه دوم همه تیممان خوب بودند.البته احمد(نوراللهی) روز بسیار خوبی داشت و به نظرم با همین روند می تواند ستاره دربی باشد.اصلا بنویس احمد در دربی گل می زند!

*احمد؟! خواب نما شده ای؟

احمد سالی یک گل می زند آن هم روز جمعه در دربی خواهد زد.(خنده)

*بحث دربی شد. بازی با استقلالی که سپاهان را در اصفهان با سه گل برده قطعا سخت است.

به استقلال کاری نداریم. آنها تیم خوبی هستند و کادر فنی بسیار خوبی هم دارند ولی ما باید کار خودمان را انجام بدهیم و برای برد به میدان برویم. اینکه آنها قبل از دربی چه کرده اند و ما چه کرده ایم به نظر من ربطی به این بازی ندارد. تیمی که از دربی نترسد برنده می شود .

*مهدی طارمی هم گل زن دربی خواهد بود؟

تمام تلاشم را می کنم تا تیمم برنده شود و هواداران خوشحال ورزشگاه را ترک کنند. حالا اگر فرصتی دست داد و توانستم گل بزنم که چه بهتر.در وهله اول باید به موفقیت پرسپولیس فکر کنیم.

*پارسال دو دربی خوب را پشت سر گذاشتی.این روند ادامه پیدا می کند؟

همه توانم را در زمین به کار خواهم بست تا روز خوبی داشته باشم.کادر فنی هم قطعا آنالیز خوبی از رقیب دارد و با تدابیر تاکتیکی که به کار می بندند می توانیم موفق شویم.

*اگر فردی رسانه ای بودی و قرار بود برای قبل از بازی تیتر بزنی چه می نوشتی؟

نمی دانم. سئوال سخت نپرسید. خودتان راهنمایی کنید(بعد از کلی مشورت و فکر) مثلا اگر روزنامه پیروزی بخواهد تیتر بزند می زدم «جمعه سرخ پاییز»( یکی از دوستان طارمی که کنار او بود گفت بنویسید جمعه سرخشان می کنیم!) ولی بعد از بازی قطعا همه عکس احمد را به عنوان گلزن روی جلد می زنند و می نویسند احمد نوراللهی تو هدیه خدایی!(بلند می خندد)

*حالا بازی را هم پیش بینی کن.

برنده که انشاالله پرسپولیس است.سوشا هم که گل نمی خورد. احمد هم که قرار است گل بزند.

*انگار جدی جدی به گل زنی رفیق فابریکت باور داری؟

حالا تا جمعه صبر کنید می بینید احمد چه غوغایی می کند.رامین هم که برای سمت راست نقشه دارد. آقا محسن هم که مثل کوه دفاع را جمع می کند.فرشاد هم که تازه کارش را شروع کرده.خلاصه جمعه ای دیدنی است.

*راستی گفتی فرشاد. می دانستی فرشاد احمد زاده که با قیچی پاس گل داد یادآور پاس گل فرشاد پیوس به مرتضی کرمانی در بازی با الهلال بود؟

نه.فرشاد خیلی خوب کار می کند و مقابل ملوان هم خوب بود.جا دارد حالا که نام آقای پیوس را آوردید بابت تمام محبت هایی که در مصاحبه هایش به من داشته از او تشکر کنم.

*علی کریمی و علی دایی وعلی پروین . دوست داری جمعه کدام یک را در ورزشگاه ببینی؟

هر سه از اسطوره های پرسپولیس هستند.حضور هر سه آنها می تواند به ما روحیه مضاعفی ببخشد.

*پنالتی زن پرسپولیس در دربی کیست؟

این را از برانکو بپرسید.

*حرف آخر.

جمعه منتظر هواداران هستیم.جای هادی را هم خالی می کنیم و امیدوارم روز خوبی برای هواداران باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: