جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 آبان 1394     
توسعه مترو باید از طرح های اولویت دارحمل و نقل عمومی باشد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، عضو هیات علمی پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک توسعه مترو را از طرح های اولویت دار حمل و نقل عمومی دانست و اظهارکرد: کنترل میزان تولید آلایندگی حمل و نقل عمومی بسیار مهم است و این کنترل باید رخ دهد.

شهریار افندی زاده با بیان اینکه میزان تولیدی آلایندگی حمل و نقل عمومی باید کنترل شود، تصریح کرد: این کنترل وظیفه سازمان های مربوطه است که برای این امر نیاز به زیرساخت داریم تا این اتفاق امکانپذیر شود.

وی به برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک دراسفندماه سالجاری اشاره و خاطرنشان کرد: کنفرانس ترافیک یکی از مهم ترین و قوی ترین کنفرانس هایی است که که تمامی متخصصان، اساتید و مشاوران ترافیک شرکت می کنند و بهترین مقالات دانشگاه ها و پژوهش های تخصصی حمل و نقل نیز در آن مطرح می شود.

افندی زاده پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک را متمایز از کنفرانس های قبلی و مشمول بر برگزاری آموزش کارگاه های تخصصی متشکل از متخصصان داخلی و خارجی با دستاوردهای حمل و نقل، مطرح و برگزاری نشست های متخصصین و مسئولین در خصوص آخرین طرح های مطرح شده همچون LEZ و تبادل نظر افراد در حاشیه کنفرانس دانست.

وی در ادامه افزود: انتظار می رود تا بیش از یک هزار و 500 مقاله به پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک که در روزهای 11 و 12 اسفندماه سالجاری برگزار می شود، وارد شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: