جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 آبان 1394     
برنامه بهبود حمل و نقل عمومی در بالتیمور

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، فرماندار لری هوگان از بودجه 135 میلیون دلاری برای ارتقا و بهبود حمل و نقل عمومی در منطقه شهری بالتیمور خبر داده است.

این برنامه چند فازی یک سیستم حمل و نقل به هم پیوسته را ایجاد خواهد کرد که BaltimoreLink شناخته شده و شامل بازطراحی تمام سیستم های اتوبوسی سریع السیر و بومی در بالتیمور و افزودن 12 خط اتوبوسی جدید است که ارتباط به دیگر وسائل حمل و نقل عمومی و محل های کار را بهبود می بخشد.

فرماندار هوگان گفت: "این برنامه جامع، تعهد طولانی مدت دولت به آینده شهر بالتیمور را از طریق فراهم ساختن تجربه حمل و نقل قابل اعتماد و مقرون به صرفه نشان می دهد. سال ها است که این شهر دارای سیستم حمل و نقل قدیمی و خراب است اما با این برنامه، مردم شهر بالتیمور و حومه سرانجام می توانند سفری راحت، مقرون به صرفه و ارزان را تجربه کنند."

اتوبوس های جدید CityLink بر اساس کدهای رنگی در خطوط حرکت کرده و دارای علامت هایی خوانا و نقشه هایی با جزئیات هستند که استفاده از این سیستم را راحت تر می کنند. مسیرهای اتوبوسی CityLink، Light RailLink و SubwayLink مترو یک سیستم یک پارچه و به هم پیوسته را ایجاد خواهند کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: