جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 آبان 1394     
خودروسازان همچنان با مشکل تامین مالی دست و پنجه نرم می کنند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در صنعت خودروسازی گفت: اگر چه خودروسازان در سالهای اخیر اقدامات موثری را در حوزه کیفی سازی انجام داده اند و از نظر کمی میزان تولید کاهش یافته است اما همچنان به لحاظ کیفیت خودرو و قطعه در دنیا در سطح قابل توجهی قرار نداریم.

محمد حسن نژاد اظهار داشت: در حال حاضر کیفیت تولیدات داخلی همچنان از جذابیت لازم برخوردار نیست بنابراین تا زمانی که ارتقاء کیفی در خودروها صورت نگیرد میل به خرید و رویکرد به آن حداقل خواهد بود.

وی افزود: تا هنگامی که خودروساز با مشکل تامین مالی دست و پنجه نرم کنند و هزینه زیادی متوجه آنها خواهد شد و امید زیادی به ارتقاء کیفی و توسعه این صنعت وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: قطعا شرایط فعلی موجب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در صنعت خودرو خواهد شد امید است خودروسازان با تنظیم تعادل بین بالا بردن کیفیت و  کاهش قیمت خودرو بتوانیم مردم را تشویق به استفاده از خودروهای داخلی نمایند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تداوم شرایط فعلی بازار خودرو قطعا موجب بیکاری بخش عظیمی از شاغلین در این بخش و افزایش واردات خواهد شد.

حسن نژاد با اشاره به راهکار مناسب جهت حل وضعیت کنونی بازار خودرو  گفت: برای رفع این مشکل خودروسازان باید از امکانات خود به درستی استفاده کنند و سعی نمایند با افزایش ارائه خدمات به مشتری و رشد کیفی، افزایش وام بانکی و کاهش سود ، محصولی با کیفیت را به بازار عرضه نماییم تا شاهد رونق در این حوزه از صنعت باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: