جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 آبان 1394     
افزایش آلاینده‌های جوی در پایتخت

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به افزایش آلاینده‌های جوی، هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ؛ اظهار کرد: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در 24 ساعت منتهی به ساعت 8 صبح امروز ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شده است.

 وی افزود: میزان غلظت آلاینده‌ ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون با 37 عدد افزایش نسبت به روز گذشته بالاتر از حد مجاز است و روی عدد 111 قرار دارد.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ادامه داد: در همین زمان میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 10 میکرون از 45 به 68 افزایش داشته است.

رستگاری در خصوص آلوده و سالم‌ترین مناطق در شهر تهران بیان کرد: ایستگاه‌های فرمانداری شهر ری، پارک قائم، شکوفه، و دانشگاه شریف، همچنین ایستگاه‌های شهر ری و شهرداری منطقه 15 به ترتیب آلوده و سالم‌ترین مناطق شهر تهران در این مدت بودند.

 وی گفت: توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های  قلبی و ریوی، سالمندان  و کودکان از فعالیت‌های دراز مدت در فضای باز خودداری کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: