جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 آبان 1394     
نصب تابلوی روزشمار پروژه همزمان با آغاز عملیات اجرایی

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضرزمین بیمارستان ولایت آماده است و برای صدور پروانه نیز مشکلی ندارد، گفت: نخستین بیمارستان هسته ای کشور انشالله به صورت هیات امنایی اداره خواهد شد.

محمدباقر قالیباف در حاشیه آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری تهران، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای ساخت نخستین بیمارستان ولایت  در جمع خبرنگاران گفت: اختصاص زمین و پیگیری مجوزها برای احداث نخستین بیمارستان هسته ای کشور را شهرداری تهران تقبل کرده است. همچنین برای اجرای این کار ما یکی از نیروهای لایق شهرداری تهران - دکتر مازیار حسینی- را انتخاب کرده ایم .

شهردار تهران افزود: بحث مربوط به تجهیزات و بخش از هزینه ها را جناب آقای دکتر صالحی و دولت محترم تقبل کرده اند، انجام بدهند.

قالیباف با بیان اینکه این بیمارستان انشالله به صورت هیات امنایی اداره خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر نیز زمین بیمارستان آماده است و برای صدور پروانه نیز مشکلی ندارد.

شهردار پایتخت تاکید کرد: ارتفاع ساختمان این بیمارستان نیز قطعا بالاتر از ارتفاع برج بوستان ولایت نخواهد بود. همچنین با آغاز عملیات اجرایی تابلوی روزشمار آن را هم نصب می کنیم.

شهردار تهران درخصوص سرانجام اجرای طرح LEZ هم گفت: فردا جلسه‌ای با مسوولان امر در راستای اجرای طرح LEZ داریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: