جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 آبان 1394     
خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی در منطقه 3 ساماندهی می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،در راستای رسیدگی به مشکلات سیستم حمل و نقل عمومی و بهینه سازی عملکرد معابر سطح منطقه جلسه کمیته خطوط حمل و نقل عمومی در منطقه 3 تشکیل شد.

این جلسه با حضور علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه پیرامون ساماندهی و احداث ایستگاههای تاکسی و اتوبوس برگزار شد.

احداث ايستگاه اتوبوس خط شماره 215 مسير سوهانك- اختياريه بين دو ايستگاه ميدان نوبنياد تا چهار راه پاسداران، بررسي جابجايي مبداء خط ميدان ونك - فرودگاه مهرآباد ،بررسي گردشي کردن خط 363 در مسیر میدان بیهقی – انتهای آفریقا ، احداث ايستگاه تاكسي بيسيم بلوار شهرزاد - مقابل فرهنگسرا، احداث ايستگاه تاكسي تقاطع بزرگراه چمران - ملاصدرا از جمله موارد ی بود که در این جلسه بحث و تبادل نظر شده و در نهایت تصمیم گیری به عمل آمد.

اسفراینی نژاد با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی یکی از اولویت های معاونت حمل و نقل و ترافیکی است گفت : تردد روان و ایمن با رعایت استانداردها و شاخص های حمل و نقل محیطی در سرفصل برنامه های مدیریتی معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه بوده است و با توجه به استقرار حجم و وسیعی از گذرگاههای شهری که منجر به اتصال شمال و جنوب و شرق و غرب تهران بکدیگر میگردد توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان، معبرسازی و اصلاح هندسی آنها ، ساماندهی و نصب سرپناه ایستگاههای اتوبوس ، خط کشی معابر، نصب المانهای ترافیکی از جمله الویتهای این معاونت است .

این گزارش حاکی است در این جلسه همچنین پلیس راهور ، مسئولین تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه 3 و نماینده سازمان حمل و نقل و ترافیک منطقه 3 نیز حضور داشتند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: