جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 آبان 1394     
محرم به خودش کم‌لطفی کرد

فارس: حسین فرکی در گفت‌وگو با برنامه 90 درباره شرایط این تیم اظهار داشت: متأسفانه با اولین باخت سپاهان هجمه سنگینی را به ما وارد کردند ما فصل را قاعدتاً باید با 18 بازیکن بزرگسال شروع کنیم اما با 17 بازیکن شروع کردیم که از این تعداد بازیکن 11 بازیکن ما بزرگسال بودند و در این میان بازیکنانی هم نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و روبه به استفاده از جوانان آوردیم. ما در 5 هفته اول نتایج خوبی گرفتیم و از 15 امتیاز ممکن 13 امتیاز کسب کردیم اما در 5 بازی دوم 3 امتیاز کسب کردیم که متأسفانه توهین‌هایی به ما شد.

وی افزود: یک زمانی سپاهان قهرمان شده و بهترین بازیکنان ملی‌ را داشته و حتی بهترین بازیکنان خارجی را جذب کرده و از موقعی که من به سپاهان آمدم 2 بازیکن سرباز را از من در فصل گذشته گرفتند و بازیکنان محروم و مصدوم زیادی هم داریم من از روی برخی بازیکنان شرمنده هستم که با وجود مصدومیت و آسیب‌دیدگی آن را تحمل می‌کنند و بازی می‌کنند تا رقابت‌ها به نیم‌فصل برسد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان  افزود: تعجب می‌کنم از هوادارانی که فکر می‌کردم بعضی از آنها حرفه‌ای هستند اما تنها چیزی که به آن توجه ندارند حرفه‌ای بودن است من به جوانان اهمیت می‌دهم و این هواداران امروز انتظار خیلی بالایی دارند و به جای کمک ساز مخالف می‌زنند. البته از هواداران واقعی که سپاهان را دوست دارند و بی‌احترامی نمی‌کنند تشکر می‌کنم. متأسفانه این بی‌فرهنگی و بی‌اخلاقی از نوع بدش دارد اتفاق می‌افتد و امروز وقتی سپاهان بازی می‌کند مورد دشنام هواداران قرار می‌‌گیرم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازی دادن به محرم نویدکیا در انزلی کم لطفی حسین فرکی به خودش نبود، گفت: به هر حال ما از نیامدن محرم مستقیماً آسیب دیدیم من با محرم صحبت کردم و او به من گفت که کمابیش تمرین داشتم و ایشان زیر نظر مربی بدنساز به تمرین پرداخت تا بتواند بازی کند.

فرکی افزود: به دنبال این نیستم که بخواهم تلافی کنم و یا اعمال قدرت کنم محرم یکی از بهترین بازیکن‌ها است و به نظرم محرم به خودش کم لطفی کرد و چه بسا می‌آمد شرایط تیم متفاوت می‌شد به هر حال در حال حاضر شرایطی داریم که می‌خواهیم از سرمایه‌هایمان بهتر استفاده کنیم و به دنبال این هستم تا محرم هرچه سریعتر آماده شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد:‌ من به سپاهان امیدوار هستم و اتفاق خاصی رخ نداده است تیم‌های مدعی فصل گذشته مثل نفت، فولاد و ذوب‌آهن از سپاهان پایین‌تر هستند و نمی‌دانم برخی از هواداران ما به دنبال چه چیزی هستند من فقط یک جمله می‌گویم و اینکه شکست و پیروزی به ما می‌آموزد چه کسی دوست و چه کسی دشمن.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: