جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 آبان 1394     
تقویت نیروهای امدادی ،گام اساسی در کاهش تلفات جاده ای

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور گفت: با تقویت نیروهای امدادی در سطح جاده ها در ارتباط با نجات جان انسان ها شاهد کاهش تلفات خواهیم بود.

سرهنگ عین الله جهانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور در چهارمین کنفرانس بین المللی حوادث رانندگی و جاده ای که امروز ( دوشنبه ) در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد تجهیزات هوشمند کنترل ترافیک در درون و بیرون شهر برای کاهش تلفات رانندگی امری ضروری است.

وی تصریح کرد: اگر رانندگان بدانند برای بی احتیاطیشان در رانندگی اعمال قانون می شوند قطعا تکرار تخلف نمی کنند و این امر تنها با تجهیز هوشمند کنترل ترافیک امکان پذیر خواهد بود.

سرهنگ جهانی با اشاره به اقدامات انجام شده در کاهش تلفات جاده ای و اطلاع رسانی به مردم افزود: هزینه هایی که از شرکت های بیمه و مراکز دیگر به ما پرداخت می شود در مباحث آموزشی ، ترویج فرهنگ رانندگی از طریق رسانه ها و طروق مختلف صرف شده است.

معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور ادامه داد: در برنامه های آموزشی ما سعی کرده ایم که گرایش رانندگان را به بیمه خودرو و شخص ثالت افزایش دهیم و نیز در این راستا موضوعات برنامه های آموزشی را به گونه ای ساخته ایم که رانندگان در صورت نداشتن کارت بیمه چطور اعمال قانون شده و با چه مشکلاتی روبه رو می شوند.

سرهنگ جهانی با بیان اینکه در کارشناسی تصادفات تمامی عوامل بروز حادثه بررسی می شود، تاکید کرد : اگر در بروز تصادفات عواملی غیر از راننده از جمله شرایط نامطلوب جاده ای و شهرسازی نقش داشته باشند در کارشناسی تصادفات لحاظ شده و پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.

معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور با اشاره به حساسیت های پلیس در خصوص استاندارد سازی خودروها گفت: افزودن ایربگ و ترمز ABS به خودروها از شروط پلیس راهنمایی و رانندگی به خودروسازان برای تغییرات شرایط استاندارد سازی بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: