جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 آبان 1394     
ترافیک تهران سیستماتیک و ناشی از عوامل فنی و فرهنگی است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،عضو هیات علمی پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه هیچ شهر بزرگی در دنیا نیست که ترافیک نداشته باشد، اظهار کرد: ترافیک شهرتهران مساله سیستماتیک و ناشی از عوامل مختلف فنی، اجتماعی و فرهنگی است.

مرضیه صدیقی با بیان اینکه طرح LEZ نیاز به مطالعه دارد، تصریح کرد: هر طرحی اثرات مثبت خود را دارد که با مطالعات بعد و قبل ازاجرای طرح می توانیم شاهد موفقیت باشیم.

وی در ادامه به برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در اسفند ماه سالجاری اشاره و خاطرنشان کرد: استمرار و ثبات، این کنفرانس را تبدیل به مرکزی علمی کرده و نقطه عطفی برای  دانشجویان، مسئولان و متخصصان حمل و نقل شده است تا بر اساس آن، خودشان را آماده ارائه ایده در خصوص حمل و نقل و ترافیک کنند و تجربیات خود را در اختیار شهروندان قرار دهند.

عضو هیات علمی پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در ادامه افزود: در کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک علاوه بر ارائه مقالات، کارگاه ها و میزگردهای ترافیک برگزار و مطالب به شکل صادقانه مطرح می شود.

صدیقی با بیان اینکه هنوز ترافیک جای کار دارد، اظهار کرد: متخصصان ترافیک زیادی داریم که در کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک از شیوه های روز استفاده می شود.

وی با اشاره به سیستماتیک بودن ترافیک شهر تهران، گفت: در صورتیکه تجربیات خود را در کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک سیستماتیک کنیم و از حالت آکادمیک بیرون آوریم، می توانیم در شهرداری های مناطق به کار ببریم و مساله ترافیک پایتخت را به شکلی مرتفع سازیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: