جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 آبان 1394     
افزایش چرخه پیاده روی با اجرای طرح کاهش

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، طرح کاهش را در راستای کاهش آلودگی هوا ضروری دانست و اظهار کرد: این طرح به سلامت شهروندان و ایجاد چرخه پیاده روی کمک می کند.

علی فغانی با بیان اینکه گستردگی شهرها، حمل و نقل عمومی، افزایش خودروهای شخصی و تک سرنشین بر میزان تولید آلایندگی تاثیرگذاراست، تصریح کرد: هرچه تردد خودروها را در شهر محدود کنیم و به توسعه مترو و حمل و نقل عمومی و تشویق شهروندان به پیاده روی توجه داشته باشیم به ارتقای فرهنگ ترافیک کمک کرده ایم.

وی بر بحث آموزش، فرهنگ، ایمنی و تسهیلات استفاده از حمل و نقل عمومی در کنار توسعه دوچرخه سواری و پیاده روی ویژه شهروندان تاکید و اظهار کرد: با تمایل به حمل و نقل عمومی به سوی انضباط و روان سازی ترافیک پیش می رویم.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه به پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در روزهای 11 و 12 اسفندماه سالجاری اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری این کنفرانس همه ساله در اسفندماه، تمامی ابعاد حمل و نقل مانند مدل سازی، طرح ها و زیرمجموعه های حمل و نقل مطرح می شود.

فغانی افزود: کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در سطح آموزش های عالی برگزار می شود و در خصوص پذیرش مقالالت دانشجویان در رشته ترافیک با استقبال روبرو می شویم.

وی در ادامه تعداد مقالات ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک که در سال گذشته برگزار شد را شامل 400 مقاله تاثیرگذاردر راستای ترافیک از سوی دانشجویان دانست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: