جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 آبان 1394     
هیچ استقلالی به من بدبین نیست

تسنیم: کرار جاسم که امسال یکی از پرسروصداترین بازیکنان لیگ بوده است، همچنان از حمایت پرویز مظلومی بهره می‌برد و این در حالی است که خیلی‌ها معتقدند او از روزهای اوجش فاصله گرفته است. این بازیکن در مورد شرایط خود در استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد.

ابتدا در خصوص مشکلاتی که قرار بود باشگاه استقلال در این مدت آنها را حل کند، صحبت کن.

خوشبختانه مشکل مسکن من حل شده است و تقریباً از این بابت دیگر نگرانی ندارم. فقط بحث پول قراردادم مطرح است، چون من کمتر از آن چیزی که قرار گذاشته بودیم، پول گرفته‌ام. من 20 درصد از مبلغ قراردادم را باید بگیرم که مسئولان باشگاه قول داده‌اند در روزهای آینده این مبلغ را پرداخت کنند.

قبول داری از روزهای اوج فاصله گرفته‌ای؟

برای من نظر سرمربی از همه مهم‌تر است، هر چند که انتقادها را هم مدنظر قرار می‌دهم. نظر خودم این است که شرایط بدی ندارم، ولی شما باید این را هم در نظر بگیرید که در این مدت چه فشارهایی روی من وجود داشت. مشکلات من باعث شد که آرامش نداشته باشم و شاید همین موضوع در عملکردم تأثیر منفی داشته است.

در مورد استقلال چه صحبتی داری. چرا در سه هفته اخیر خوب نتیجه نگرفتید؟

وقتی تیمی صدرنشین باشد، حریفان چند برابر انگیزه دارند. همه می‌خواهند از استقلال امتیاز بگیرند و از طرفی خیلی‌ها توقع دارند که ما در هر بازی برنده شویم. اینکه در سه مسابقه برنده نشدیم چیز عجیبی نیست و فوتبال همیشه نمی‌تواند باب میل ما باشد. با این حال تلاش می‌کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

به نظر تو حریف اصلی استقلال برای قهرمانی چه تیمی است؟

صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است و جدول نشان می‌دهد که چقدر فاصله‌ها نزدیک است. فعلاً چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی ما هدفی جز قهرمانی نداریم. فکر می‌کنم سپاهان و ذوب‌آهن حریفان اصلی ما هستند.

 مظلومی همچنان از تو حمایت می‌کند و این در حالی است که عنوان می‌شود بعضی از بازیکنان استقلال نسبت به این موضوع معترض هستند. آیا واقعاً این‌طور است؟

اصلاً این‌طور نیست. اگر احساس می‌کردم که بازیکنان چنین حسی دارند، لحظه‌ای در استقلال نمی‌توانستم دوام بیاورم. هر بازیکنی برای خودش مشکلی دارد که من امیدوارم برطرف شود. من دنبال حق خودم هستم و نمی‌خواهم حق کسی را بگیرم. نمی‌دانم بازیکنان ایرانی چقدر صبر دارند، ولی در مورد خودم باید بگویم که یک بازیکن خارجی هستم و وقتی از کشورم دور می‌شوم، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنم. اینکه توقع داشته باشم باشگاه به تعهداتش عمل کند، چیز عجیبی نیست.
 آیا بازیکنان استقلال با تو ارتباط مناسبی دارند؟

هیچ بازیکنی در استقلال نسبت به من بدبین نیست و من هم نسبت به کسی بدبین نیستم. من از جو تیم راضی هستم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: