جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 آبان 1394     
آموزش نمادسازی خط سفید به 2000 مدیر آژانس تاکسی تلفنی جنوب تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون حمل ونقل ترافيک شهرداري منطقه 15 از آموزش 2000 مدیر آژانس تاکسی تلفنی جنوب تهران در راستای اجرای طرح نمادسازی خط سفید خبر داد.

مهندس سیدجلال حسینی با اعلام مطلب فوق افزود: باهدف فرهنگ سازي و شناساندن اهميت احترام به قوانين راهنمائي و رانندگي، نحوه اجرای خط سفید، دوره آموزشی ویژه مدیران آژانسهای تاکسی تلفنی جنوب تهران شامل مناطق 15،16 ،17 و 19 تحت عنوان آموزش خط سفيد برگزار شد.

معاون حمل ونقل ترافيک شهرداري منطقه 15 در ادامه با اشاره به اینکه حرکت خودروها بین خطوط سفید موجب انضباط ترافیکی، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون گرایی می شود یادآور شد: با توجه به اینکه رانندگان به عنوان سفیران فرهنگی ساعات زیادی را با شهروندان همسفر هستند، آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی به ویژه چگونگی اجرای خط سفید به این افراد می تواند در نهادینه سازی رفتارهای صحیح ترافیکی و مشارکت شهروندان موثر باشد.

به  گفته وی اجراي طرح کمپين آسمان آبي زمين پاک و نمادسازی خط سفيدکه از اواسط سال گذشته به عنوان يکي از سياستها و محورهاي کاري به مناطق شهرداري تهران ابلاغ شده، در برنامه کاری اين حوزه قرارگرفته و در همين راستا برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای اقشار مختلف سهم عمده ای در ترویج فرهنگ صحیح حمل و نقل شهری خواهد داشت.

شایان ذکر است، دوره آموزشی یادشده از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با حضور اساتیدی از این سازمان به میزبانی منطقه 15 برگزار و طی آن 2000 نفر از مدیران آژانسهای مناطق جنوب تهران تحت آموزش قرار گرفتند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: