جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 مهر 1394     
مکان دیدارعربستان وفلسطین اعلام شد

فارس: بعد از کشمکش‌های فراوانی که بین دو فدراسیون فوتبال فلسطین و عربستان برای دیدار تیم‌های ملیشان در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 در جریان بود، فدراسیون بین المللی فوتبال بالاخره حکم نهایی خود را صادر کرد که در آن حق خانگی را به فلسطینی‌ها برگرداند البته هنوز زمان برگزاری این دیدار مشخص نشده است.

ماجرا از این قرار بود که این دیدار در فلسطین برگزار شود اما رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از برگزاری این دیدار در فلسطین سرباز زد و بهانه کرد که نمی خواهد با صهیونیست‌ها رو در رو شود در نتیجه شکایتی به فیفا ارائه داد که مورد قبول واقع شد که در کشوری بی طرف این دیدار برگزار شود.

اما این پایان کار نبود سرلشکر جمیل رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین به شدت به این رای فیفا اعتراض کرد که در نهایت جلسه‌ای با حضور بلاتر رئیس فیفا در مقر اصلی فدراسیون فوتبال جهانی، زوریخ برگزار شد که حق را به فلسطینی‌ها دادند و رای سابق فیفا مبنی بر بازی در کشوری بی طرف لغو شد و قرار شد این دیدار در زمانی دیگر برگزار شود.

حال با این رای فیفا باید منتظر واکنش سعودی‌ها باشیم زیرا پیش از این در تمام کنفرانس‌های خود با قدرت بیان می‌کردند که رای آنها مبنی بر برگزاری این دیدار در کشوری بی‌طرف قبول خواهد شد و در صورت برگزاری در فلسطین در این دیدار حاضر نخواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: