جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 مهر 1394     
قرارداد پرواز چارتربرای تیم ملی

فارس:  تیم ملی فوتبال ایران از هفته هشتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 26 آبان‌ماه سال جاری باید در کشور گوام به مصاف تیم ملی این کشور برود.

از آنجایی که سفر به گوام دشواری‌های خاص خود را دارد و اصولاً پرواز به این کشور از ایران با 3 پرواز به این کشور محقق می‌شود، در همین راستا مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان طی روزهای گذشته تمام تلاش خود را انجام دادند تا تیم ملی با پرواز چارتر به گوام سفر کند.

بر همین اساس قرارداد با هواپیمایی آسمان برای پرواز اختصاصی تیم ملی از تهران به کشور گوام بسته شد و تیم ملی با پروازی چارتر این شرکت هواپیمایی راهی این سفر خواهد شد.

البته چون گوام تحت سلطه کشور آمریکا قرار دارد و حتی برای سفر به این کشور باید ویزای آمریکا را داشت، شرایط فرود پروازهایی که در برنامه پروازی این کشور قرار ندارد، بسیار سخت بوده و نیازمند رایزنی‌‌ها و مذاکرات خاص خود است که گویا این امر محقق شده و تیم ملی بدون مشکل می‌تواند راهی این کشور شود.

در صورتی که این مجوز برای فرود به هواپیمای چارتر تیم ملی داده نمی‌شد، شاگردان کی‌روش، مسیر سخت و دشواری را برای رسیدن به گوام باید می‌پیمودند و با پروازی که حدود 39 ساعت به طول می‌انجامید باید به گوام می‌رفتند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: