جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 23 خرداد 1393     
عملیات پاکسازی رود دره دارآباد

 

به گزارش شهرداری نیوز،به منظور پاسداشت هفته محیط زیست و ترغیب و تشویق شهروندان به مشارکت در پاکسازی فضاهای طبیعی عمومی طرح پاکسازی رود دره دارآباد اجرا شد.

سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت:به مناسبت هفته محیط زیست اداره آموزشهای شهروندی در راستای انجام فعالیت های آموزشی و تبلیغاتی خود با مشارکت مدیران اجتماعی ، کارشناسان آموزش تسهیل گر نواحی و مدیران علم و زندگی محلات 26 گانه شمال تهران و شهروندان ، به جمع آوری زباله های خشک و تر در سطح رود دره دارآباد پرداخت.

کارگران تصریح کرد: محیط زیست که بخشی از سیمای شهر را تشکیل می دهد، به عنوان یکی از پدیده های واقعی و از نخستین مسائلی است که دارای ابعاد زیست محیطی ، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی بوده که انسان همواره با آن در ارتباط نزدیک است.

وی افزود : در این فعالیت عملی ، آموزشی ،کیسه های زباله به صورت یک شکل و رایگان در اختیار مدعوین و شهروندان قرار گرفت و پس از گذشت 2 ساعت از این فعالیت ، کیسه های پر شده زباله به صورت یکجا جمع آوری شدند .

معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد : برخی از مردم به اهمیت محیط زیست و نقش آن در زندگی و بهبود شرایط زیست محیطی واقف هستند اما راههای ایجاد و حفاظت از آن را نمی دانند بنابراین لازم است در ارائه آموزش به مردم گامهای جدید و موثرتری برداشته شود و این افزایش آگاهی مردم و تقویت مشارکت ایشان می تواند موجب تقویت تعلق خاطر نسبت به محیط زیست شده و می تواند در فرهنگ سازی برای ایجاد و حفظ فضاهای سبز بسیار موثر باشد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: