جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 مهر 1394     
تردد وسایل حمل و نقل عمومی در خیابان شهید کلاهدوزساماندهی شد

به گزارش گروه اخبارمناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه سه از ساماندهی تردد وسایل حمل و نقل عمومی در خیابان شهید کلاهدوز خبرداد.

علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه اعلام کرد: با هماهنگی پلیس راهور منطقه 3 تردد وسایل حمل و نقل عمومی در خیابان شهید کلاهدوز ساماندهی شد.

وی تصریح کرد: جهت رفاه حال شهروندان و مسافران محترم ، در جهت توسعه حمل و نقل عمومی و  رفع مشکل ترافیکی خیابان شهید کلاهدوز(دولت) با پلیس راهور منطقه 3 هماهنگی لازم به عمل آمده تا نسبت به اعمال قانون در توقف  سواریهای شخصی در ایستگاه اتوبوس اقدام شود تا مالکان سواریهای شخصی نیز  از توقف در ایستگاههای اتوبوس و ایجاد ترافیک خوداری و شهروندان بتوانند به سهولت و راحتی از خطوط اتوبوسرانی در خیابان شهید کلاهدوز استفاده کنند.

وی در ادامه افزود : با هماهنگی های به عمل آمده تردد وسایل حمل و نقل عمومی در این محدوده بهبود یافته و رضایت شهروندان را در پی داشته است.

خیابان شهید کلاهدوز دارای 16 ایستگاه اتوبوس است و دوخط اتوبوسرانی از آن عبور می کند که با توجه به عرض کم این خیابان ، و جود مراکز آموزش و تجاری در این معبر و تردد حجم بالایی از  خودرو و موتور سیکلت  و به منظور تامین رفاه و آسایش مسافرین تمهیدات ترافیکی در این خیابان اجرا شده است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: