جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 مهر 1394     
ایستگاه های اتوبوس شهر تهران به سیستم اطلاع رسانی مجهز هستند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: تمامی ایستگاه های اتوبوس به سیستم های اطلاع رسانی مجهز هستند و زمان واقعی رسیدن اتوبوس ها از طریق این سیستم به شهروندان اطلاع رسانی می شود.

پیمان سنندجی با بیان اینکه 200 دستگاه اتوبوس دوکابین مهرماه سال جاری وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران شده است، اظهار کرد: این تعداد دستگاه اتوبوس از محل اعتبارات شهرداری تهران خریداری و وارد ناوگان اتوبوسرانی شد.

وی افزود: با ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی شاهد افزایش 250 هزار نفری ظرفیت جابجایی مسافر در ماه مهر بودیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در ادامه با بیان اینکه از سال 89 تا مهر امسال هیچ اتوبوسی از سوی دولت واگذار نشده، خاطرنشان کرد: با فعال کردن بخش خصوصی بازسازی ناوگان اتوبوسرانی، امیدواریم بتوانیم اتوبوس های سایر خطوط مختلف شهر تهران را بازسازی کنیم.

سنندجی با اشاره به اینکه اتوبوس های هیبریدی در شهر تهران در جهت اهداف کمپین آسمان آبی و زمین پاک است، تصریح کرد: تلاش می شود سهم تولید آلایندگی از مبدا در تردد خودورهای عمومی پایتخت کنترل و کاهش یابد.

سنندجی احیای خطوط برقی شهر تهران را از دیگر سیاست های شهرداری پایتخت دانست و اظهار کرد: به این منظور اتوبوس های برقی نوسازی خواهند شد که مهرماه شاهد این نوسازی بودیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: