جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 مهر 1394     
اجرای طرح انضباط ترافیکی در محدوده بازار و امکان تاریخی شهر تهران

به گزاش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر مهندسی سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران گفت : به دنبال تاکید شهردار تهران ، طرح انضباط ترافیکی برای محدوده های بازار واماکن تاریخی شهر تهران اجرایی می شود .

مهندس عابدینی ساماندهی پارک موتورسیکلت ها در حاشیه بازار را از اقدامات نخست در جهت اجرای طرح انضباط ترافیکی در محدوده بازاراعلام کرد و اظهار داشت : این برنامه ها و طرح ها قطعا منجر به ایجاد نظم بیشتری در محدوده منطقه 12 خواهد شد .

وی افزود : این طرح ها در خیابان های خیام ، مصطفی خمینی ، مولوی ، امام خمینی و امیر کبیر در حال اجرا بوده و با نرده کشی و خط کشی حاشیه بازار برای موتور سیکلت ها و  وانت بارها این اقدام صورت گرفته و پیش بینی می شود تا سال 96 به اتمام برسد .

وی با اشاره به ممانعت پلیس از ورود برخی موتور سیکلت ها و حاملان بار به محدوده بازار اظهار داشت : به همین منظور طرح شناسایی حاملان بار و موتورسیکلت ها به این محدوده انجام گردید که در بررسی اولیه  حدود 8 تا 10 هزار نفر شناسایی شدند که از این تعداد 50 درصد مراجعه و مجوز تردد در محدوده بازار را دریافت کردند .

وی تصریح کرد : با اجرای طرح های انضباطی ترافیک ، اجرای این طرح در سایر خیابان ها و مناطق پر تردد شهر تهران نیز در برنامه های کاری شهرداری قرار خواهد گرفت .

وی خاطر نشان کرد : تمامی این برنامه ها و طرح ها برای ساماندهی و نظم بخشی بیشتر در حاشیه بازار بوده و هم اکنون در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته و تا پایان سال 96 به پایان خواهد رسید .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: