جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 23 خرداد 1393     
راه اندازی پایانه حمل ونقل عمومی هاشم‌آباد در جنوب شرق پایتخت

 

به گزارش شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15، از احداث پایانه حمل و نقل عمومی هاشم‌آباد در این منطقه خبر داد.

سید جلال‌ حسینی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 15 گفت: اجرای طرح احداث پایانه حمل و نقل عمومی هاشم‌آباد واقع در محدوده منطقه 15 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور دسترسی آسانتر شهروندان به حمل و نقل عمومی، سهولت تردد شهروندان در مناطق همجوار و شهر تهران، گسترش حمل و نقل عمومی در دست اجرا است.

حسینی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 15، به منظور آماده‌سازی و احداث پایانه حمل و نقل عمومی هاشم‌آباد این منطقه در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث پایانه حمل و نقل عمومی هاشم‌آباد واقع در تقاطع خیابان شهید رضایی و بزرگراه امام علی (ع)، با مساحت 5 هزار متر مربع، شامل فضا و محوطه پارکینگ، 5 سکوی اتوبوس، سرویس بهداشتی، ساختمان اداری، نمازخانه، خطوط فیدر تاکسیرانی، در همجواری خط 9 اتوبوس‌های تندرو، جوانمرد قصاب، بلوار ارتش از اقدامات اجرایی این طرح است.

 

حسینی خاطرنشان کرد: بودجه و اعتبار طرح احداث پایانه حمل و نقل عمومی هاشم‌آباد منطقه 15بالغ بر 600 میلیون تومان است که تا پایان شهریور ماه سال 93 به بهره‌برداری خواهد رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: