جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 23 خرداد 1393     
مسابقه بزرگ بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها

 

به گزارش شهرداری نیوز،مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19، از برگزاری مسابقه بزرگ بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در این منطقه خبر داد.

سعید دادپور مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 گفت: برگزاری مسابقه بزرگ بهترین‌ها از دورریختنی‌ها در محلات 13گانه منطقه 19 همزمان با هفته محیط زیست در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته محیط زیست از 17 تا 23 خردادماه سال 93 در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

دادپور اظهار داشت: در این طرح شهروندان محلات 13 گانه منطقه 19 از جمله کودکان و والدین آنها ناتهیه دست سازه‌های خود از مواد دور ریختنی و بازیافتی شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مسابقه بزرگ بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در محلات 13گانه منطقه 19 همزمان با هفته محیط زیست از 17 تا 23 خردادماه سالجاری، اهدای جوایزی به رسم یادبود به 5 برگزیده این مسابقه‌ها از اقدامات اجرایی این طرح است.

دادپور خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در سراهای محلات 13 گانه منطقه 19، آموزش محیط زیست، تفکیک مواد بازیافتی از مبدأ، مصرف بهینه آب، نگهداری و حفظ محیط زیست، انواع آْلودگی‌های زیست محیطی، فواید بازیافت، راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب، شناخت پسماندها، توزیع بروشورهای آموزشی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: