جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 مهر 1394     
پروژه های متروی دوبی ادامه دارند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل و جاده دوبی (RTA) اعلام کرد که توسعه متروی دوبی فراتر از جبل علی با تاخیر مواجه نخواهد شد و این پروژه هنوز در برنامه قرار دارد.

هفته گذشته گزارش شد که Shahrin Abdol Salam، مدیر مهندسی عملیات ریلی در RTA اعلام کرده این سازمان امیدوار است بتواند در نیمه دوم سال 2016 کار توسعه مترو را آغاز کند.

RTA طی بیانیه ای در ماه می اعلام کرد که تصمیم دارد کنسرسیوم برنده ساخت و ساز این پروژه را 28 ژانویه 2016 معرفی کند تا کار این پروژه به سرعت آغاز شود.

البته یکی از مقامات RTA این موضوع را رد کرده و اظهار داشته کار تامین تجهیزات ابتدایی این طرح و نه ساخت و ساز اصلی آن در نیمه اول سال آینده آغاز می شود.

Muna Alosaimi، مدیر پروژه های توسعه و برنامه های ریلی RTA اظهار داشت: "روند کار توسعه متروی دوبی بر اساس برنامه پیش می رود."

وی افزود: "چنان چه اوایل سال جاری اعلام کرده بودیم، کار ساخت و ساز این طرح که با تامین تجهیزات ابتدایی آغاز می شود به زودی و پس از معرفی کنسرسیوم در نیمه اول سال آینده شروع خواهد شد و پس از آن ساخت و ساز اصلی در نیمه دوم سال 2016 انجام می شود."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: