جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 23 خرداد 1393     
حضور سرزده شهردار تهران در اردوی هم اندیشی مدیران منطقه 6

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران ظهر روز گذشته به صورت سرزده در اردوی هم اندیشی مدیران منطقه 6 حضور یافت و با آنان به گفت و گو پرداخت.

دکتر محمد باقر قالیباف طی سخنانی در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ابراز داشت: امیدوارم همه ما توفیق داشته باشیم که با آمادگی وارد ماه رمضان، ماه ضیاف الهی شویم تا توفیق لازم را از این ماه برده باشیم. خدا بنگانش را دوست دارد و به هر بهانه ای می خواهد برای آن ها راه را باز کند که دست آن ها را بگیرد. بنابر این نباید این فرصت ها را از دست دهیم و باید این حس در ما به وجود بیاید که حداقل فکر کنیم شاید این ماه شعبان، آخرین ماه شعبان عمر ما باشد. حتما اگر اینگونه فکر کنیم این ماه را طور دیگری سپری خواهیم کرد. 

وی در ادامه تصریح کرد: اساس فرهنگ و مدیریت جهادی بر این است که افراد اگر کاری را با اخلاص انجام بدهند و به لایحتسب اعتقاد داشته باشند، خداوند نیز به بندگانش از جایی کمک می کند که بندگان نمی توانند آن موضوع را به حساب بیاورند . خدا می گوید من از جایی کمک می کنم که در ضرب و تقسیم ها و عدد رقم هایی که ما می بینیم و در برنامه ریزی ها و تئوری پردازی محاسبه می کنیم، نیست. در کنار این موضوع باید عزم و اراده وجود داشته باشد. اگر این سه موضوع در کنار هم قرار داشته باشند، پر کار بودن، وقت گذاشتن، خیر و برکت و ... نیز به تبع آن خواهد آمد. این موارد نکات مهمی است که باید در فرهنگ جهادی به آن توجه کنیم. 

 شهردار تهران تاکید کرد: ما با این فرهنگ در مجموعه شهرداری تهران و کشور فاصله زیادی داریم. البته قریب به یک دهه، تلاش خستگی ناپذیر یکایک شما عزیزان و این نگاه جهادی مایه افتخار ما است و مدال افتخار مدیریت جهادی که مقام معظم رهبری به شهرداری تهران داده اند، نتیجه یک دهه زحمات تمامی کارکنان شهرداری تهران است. علاوه بر این نباید به گونه ای باشد که فکر کنیم این امر نیز مربوط به فرد و یا افرادی است بلکه این موضوع نتیجه زحمات خالصانه تمامی کارمندان و کارکنانی است که بی نام و نشان تلاش کردند و توانستند این کار را با همه فراز و نشیب ها، انجام دهند، اما واقعیت این است که ما با فرهگ جهادی فاصله زیادی داریم و باید دست به دست یکدیگر دهیم تا آن را احیا کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: