جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 23 خرداد 1393     
قائم مقام شهردار تهران در مرکز 1888

 

به گزارش شهرداری نیوز،دکتر شریفی، قائم مقام شهردار و معاون هماهنگی و امور مناطق، با حضور در جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888 سازمان بازرسی به خواسته های حضوری و تلفنی شهروندان رسیدگی و پاسخگویی کرد.

در این جلسه که تعدادی از مدیران ارشد حوزه معاونت امور مناطق نیز حضور داشتند 12 شهروند به صورت حضوری و 43 شهروند به صورت تلفنی خواسته ها و مشکلات خود را مطرح نموده و بصورت مستقیم با مدیران حاضر در جلسه گفتگو کردند.

براساس این گزارش، امور شهری، تملک املاک و مطالبات پیمانکاران بیشترین موضوع خواسته های طرح شده در این جلسه بود. 

مهندس کاظم نیا قائم مقام معاونت هماهنگی و امور مناطق، دکتر حمیدی فراهانی مدیر کل نظارت و پیگیری امور مناطق ، مهندس حیدریان مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات، مهندس میرباقری مشاور و مدیر دفتر معاونت، میرزا حسینی ،مدیر کل امور نهادها و سازمان ها، مهندس متقی فرد رییس حراست امور مناطق، مهندس میرزاقلی مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق، مهندس قرمزی معاون سازمان بازرسی در حوزه ی هماهنگی و امور مناطق، دکتر شریفی را در این جلسه همراهی کردند. 

دکتر حمیدی فراهانی مدیر کل نظارت و پیگیری امور مناطق در حاشیه این جلسه با اشاره به تاثیر مثبت برگزاری جلسات ارتباط مستقیم سامانه 1888 گفت: این جلسات نقش بسزایی در جلب اعتماد و افزایش رضایتمندی مردم دارد و رسیدگی به خواسته های مردم از این طریق باعث جلب مشارکت مردم می‌شود.

وی با اشاره به افزایش مطالبات شهروندان گفت: افزایش خواسته های مردم از شهرداری نشان دهنده مثبت بودن روند فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در شهر است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: