جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 23 مهر 1394     
ورود خودروهای شخصی به پایانه های تاکسی رانی ممنوع شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ، مدیر مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی گفت: در حال حاضر یکی از دغدغه هایی که از گذشته در سازمان تاکسیرانی وجود داشته مسافربرهای شخصی می باشند که مجوز قانونی برای فعالیت در حوزه حمل و نقل در سطح شهر را ندارند و  به حریم پایانه های تاکسیرانی تجاوز می کنند و باعث ایجاد مشکلاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک می شوند.

حسن قوی زری در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: هم اکنون برای حل این مشکل پایانه ها مجهز به دوربین و آنتن هایی شده اند که به محض ورود پلاک هایی به غیر از پلاک تاکسی پلاک خودروی متجاوز را از این طریق در مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی در سیستم پلیس راهور ثبت و برای راننده جریمه و نمره منفی اعمال خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر از ابتدای مهرماه سال جاری ورود خودروهای شخصی به پایانه های تاکسیرانی براساس قانون ،تخلف محسوب خواهد شد و رانندگان متخلف 50 هزار تومان جریمه می شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون این قانون در 40 پایانه تاکسیرانی شهر تهران اجرایی خواهد شد.

قوی زری در پایان خاطر نشان کرد:به دلیل افزایش تردد مسافران ایستگاه های مترو نقاط مهمی برای ایجاد پایانه های تاکسیرانی این در حالی است که انتظار می رود که با اقدام به موقع پلیس و جریمه در نظر گرفته شده از ورود خودروهای شخصی به پایانه های تاکسی جلوگیری شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: