جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مهر 1394     
پیشرفت پروژه شبکه ریلی حاشیه خلیج فارس در دست بررسی است

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات راه آهن از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس 15 اکتبر 2015 جلسه ای تشکیل خواهند داد تا پیشرفت شبکه ریلی کشورهای حاشیه خلیج فارس را بررسی کرده و تصمیم بگیرند که زمان تکمیل این پروژه به تعویق می افتد یا خیر.

این شبکه ریلی که قرار است تا سال 2018 تکمیل شود مسافتی 2100 کیلومتری را پوشش داده و شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس را به یک دیگر متصل می کند.

راه آهن در دست ساخت 1200 کیلومتری اتحاد در امارات متحده عربی نیز تا سال 2018 تکمیل خواهد شد.

وزیر خدمات عمومی امارات متحده عربی، عبدالله بلحیف النعیمی اعلام کرد امارات متحده عربی ساخت 264 کیلومتر از این پروژه را از مرز عمان تا عربستان سعودی انجام داده است.

وی اظهار داشت: "امارات متحده عربی تصمیم دارد با فراهم ساختن یک سیستم حمل و نقل عمومی کامل شامل راه آهن، تراموا و خطوط مترو برای اتصال شهرهای عربی، حمل و نقل با ثباتی را ارائه دهد. توسعه حمل و نقل عمومی به کاهش ترافیک و حفظ محیط زیست کمک می کند."

به گفته النعیمی، سیاست هایی از جمله ارائه مسیرهای اختصاصی اتوبوس، پارکینگ های پولی و مناطق ویژه عابران پیاده برای تشویق مردم به بهره گیری از حمل و نقل عمومی اجرا شده اند.

وزیر خدمات عمومی امارات متحده عربی افزود: "ارائه حمل و نقل عمومی با ثبات در امارات متحده عربی اقدامی کیفیتی و کمیتی در بخش حمل و نقل منطقه خواهد بود."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: