جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مهر 1394     
رونمایی اتوبوس های گازسوز جدید فلوریدا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل جکسون ویل در فلوریدا (JTA) طی کنفرانسی مطبوعاتی با حضور شهردار Lenny Curry، رئیس هیئت مدیره JTA، Scott L. McCaleb وعضو کنگره، Corrine Brown از اتوبوس های جدید گازسوز خود رونمایی کرد.

اولین گروه از این اتوبوس ها به تازگی از کالیفرنیا به این منطقه رسیده اند. باقی اتوبوس های سفارش شده تا پایان ماه نوامبر تحویل این سازمان خواهند شد.

هر یک از این اتوبوس ها بر اساس سفارش JTA ساخته شده اند و با برندی مخصوص عرضه می شوند. طراحی ایرودینامیک این اتوبوس ها، رویکردی مدرن را به ناوگان اتوبوسی این شهر می آورد.

بهره گیری از گاز CNG در اتوبوس به عنوان سوخت جایگزین مزایا و صرفه جویی مناسبی را برای JTA و منطقه شمال شرقی فلوریدا در پی دارد. CNG یک منبع انرژی ارزان، پاک و بومی ساز است. JTA پیش بینی می کند با تبدیل 100 دستگاه اتوبوس دیزلی به گازسوز در دوره ای 15 ساله بتواند 9.2 میلیون دلار در هزینه هایش صرفه جویی کند. ساخت مرکز سوخت گیری CNG این سازمان نیز در دستور کار قرار دارد. این مرکز در ماه دسامبر تکمیل می شود و از ژانویه 2016 برای عموم افتتاح می شود.

11 دستگاه از 23 دستگاه سری اول این اتوبوس ها برای شبکه BRT استفاده خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: