جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 خرداد 1393     
تدابیرامنیتی اطراف ورزشگاه کورینتیانس

فارس: تدابیر شدید امنیتی کشور میزبان با نزدیک شدن به افتتاحیه جام جهانی به شعاع 10 کیلومتری ورزشگاه کورینتیانس محل افتتاحیه رقابت‌های جام جهانی رسیده است و از مرز این شعاع تنها ماشین‌های مجوز دار و تأیید شده توسط فیفا می‌توانند وارد شوند.

*در سطح شهر بالگردهای ارتش و پلیس برزیل نیز به حرکت درآمده و با تشدید شدن فضای امنیتی، ماشین‌های پلیس و ارتش نیز در هر سویی دیده می‌شوند.

*هوای سائوپائولو مطلوب‌تر شده و با توقف بارش‌ها، هوای این شهر نیز آفتابی شده است. دمای هوا در حال حاضر 23 درجه بالای صفر است.

*تماشاگران برزیلی از ساعت 8 صبح به وقت محلی خود را به صورت پراکنده به ورزشگاه رسانده‌اند تا ضمن تماشای مراسم افتتاحیه، دیدار اول جام جهانی که بین تیم‌های ملی برزیل و کرواسی برگزار می‌شود را از نزدیک تماشا کنند.

*بیشتر تماشاگرانی که در سطح شهر دیده می‌شوند را تماشاگرانی از کشورهای قاره آمریکا از جمله شیلی، اکوادور، بولیوی، کلمبیا، مکزیک و هندوراس تشکیل می‌دهند. این تعداد برای تماشای مراسم افتتاحیه در حال ورود به ورزشگاه هستند.

*مراسم افتتاحیه امشب از ساعت 23:30 به وقت کشورمان آغاز می‌شود و دیدار نخستین جام بیستم نیز از ساعت 30 دقیقه بامداد فردا آغاز خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: