جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مهر 1394     
شهيد همداني اعتقاد داشت كارهاي بزرگي در تهران انجام شده است

به گزارش شهرداری نیوز، آيين گراميداشت ياد و خاطره سردار سرافراز سپاه اسلام، سرلشگر شهيد حاج حسين همداني با همت حوزه مقاومت بسيج معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در محل نمازخانه اين معاونت برگزار شد.

در اين مراسم كه با حضور مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي معاون شهردار تهران برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمين عبدالعلي گواهي نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول ا... (ص) تهران به ذكر سجاياي اخلاقي شهيد همداني پرداخت.

وي كه به مدت 4 سال با اين شهيد سرافراز به صورت مستقيم همكاري داشت، گفت: بهترين اتفاق زندگی و فوق خوبي هاي عالم، شهادت است و فضيلتي بالاتر از شهادت وجود ندارد و اگر سردار همداني در بستر و با مرگ طبیعی جان عزیز خود را از دست مي داد، واقعاً حيف بود و جای افسوس داشت.

حجت الاسلام گواهي با اشاره به اين كه خداوند با توجه اخلاص و خلوص اين شهيد سرافراز، فيض عظيم شهادت را نصيب ايشان نمود، اظهار كرد: شهيد همداني با تمام وجود در مسير آقا و مولايش امام حسين (ع) قرار داشت و اَجر يك عمر جهاد و مجاهدت ایشان تا ابد برقرار و پايدار است.

وي با بيان اين كه آن شهيد سرافراز، فرماندهي 8 ماه مهار جريان فتنه 88 را در تهران بر عهده داشت كه به تعبیری با 8 سال دفاع مقدس برابر بود، تصريح كرد: شهيد همداني در مسئوليت مستشاري در سوريه، بسيج مردمي را در اين كشور شكل داد.

حجت الاسلام گواهي با اشاره به اين كه سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان با اطلاق لقب «ابو وهب» به شهيد حسين همداني، اعتقاد داشت حضور اين سردار سرافراز در جبهه مقاومت مايه بركت است، اظهار كرد: ايشان در هر جبهه اي كه جنگيد، زيبا جنگيد و به زيبايي درخشيد.

وي با بيان اين كه به تعبير مقام معظم رهبري (مد ظله ‌العالي)، صف استوار آرزومندان جهاد و شهادت در ایران اسلامی، صفی بلند و بنيانی مرصوص است، تصريح كرد: شهيد همداني خادم حضرت زينب (س) بود و آرزوی دروني ايشان، درک شهادت بود.

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول ا... (ص) تهران در پايان با تأكيد بر ارتباط تنگاتنگ معنوي سردار همداني با آقاي دكتر قاليباف‌، خاطرنشان كرد: اين شهيد بزرگوار اعتقاد داشتند با تدبير شهردار محترم تهران كارهاي بزرگ زيادي در شهر تهران انجام شده است.

محمد بني حسن فرمانده حوزه مقاومت بسيج معاونت حمل و نقل و ترافيك كه مسئوليت برپايي اين آيين را بر عهده داشت نیز تأكيد كرد: برگزاري اين مراسم از سوي نهاد بسيج، كوچك ترين اداي دِين و حق شناسي در مقابل يك عمر مجاهدت های فی سبیل الله سردار همداني و خدمات بي منت اين شهيد بزرگوار، نه تنها به مردم كشور اسلامي مان كه به امت جهان اسلام بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: