جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 مهر 1394     
آموزش های کوتاه مدت به رانندگان سرویس مدارس

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی از آموزش 10 ساعته تاکسیرانان متخلف خبر داد و افزود: در صورت مشاهده تخلفی ازسوی راننده تاکسی، آموزش 10 ساعته متناسب با خلاف مربوطه برای راننده اجباری است.

میثم مظفر با بیان این مطلب افزود: درصورت خلاف سنگین تاکسیرانان، آن راننده تاکسی علاوه براینکه باید آموزش 10 ساعته خلاف خود را می بیند، جریمه و دارای امتیاز منفی می شود.چراکه این مسئلاه در آئین نامه انضباطی سازمان تاکسیرانی ذکر شده است.

وی با اشاره به اینکه نگاه های انگیزشی تاکسیرانان دربحث آموزش، اظهار کرد: دصورتیکه تاکسیرانان دردوره های تخصصی سازمان تاکسیرانی شرکت کنند در الویت نوسازی ناوگان تاکسیرانی قرار می گیرند و می توانند از خدمات رفاهی سازمان مربوطه استفاده کنند.

مظفر در ادامه به مرکز آموزشی علمی – کاربردی سازمان تاکسیرانی اشاره و خاطرنشان کرد: این دانشکده نخستین مرکز آموزشی و تخصصی در کشوراست که از مهرماه سال گذشته با دو رشته کاردانی حرفه ای تاکسیرانی و کاردانی فنی مکانیک خودرو افتتاح شد و هم اکنون 129 دانشجوی در این دو رشته تحصیل می کنند.

وی محتوای درسی دانشکده علمی – کاربردی سازمان تاکسیرانی را شامل تاکسی فرودگاه، خط گردشی وستاد حمل نقل سوخت دانست و تصریح کرد: این آدوره های آموزشی به شکل ترمی و پودمانی است.

مظفر از آموزش های کوتاه مدت به رانندگان سرویس مدارس با محوریت آسمان آبی و زمین پاک و خط سفیدخبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون 5800 تاکسیران در این دوره ها شرکت کرده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: