جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 مهر 1394     
رونمایی از منشور حقوق شهروندی پلیس راهور

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در دوره آموزشی مدیران اجرایی پلیس راه ناجا تاکید کرد: فرماندهان باید آموزش‌های فرا گرفته‌ شده در دوره‌های آموزشی را به پرسنل و نیروهای خود منتقل کنند.

سردار تقی مهری با تاکید بر اینکه از نظر شناختی و اخلاقی، این دوره‌ها را عملیاتی و اجرا کرده‌ایم، اظهار کرد: اظهار کرد: پس از تشکیل قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش در ناجا، پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی برای رده‌ها و بخش‌های مختلف خود بود.

وی ادامه داد: همچنین پس از اتمام این دوره‌ها دوره بازرسی و ارزیابی آغاز شده و نسبت به این آموزش‌ها از افراد ارزیابی‌های لازم انجام خواهد شد.

به گفته مهری، چنین دوره‌هایی در ارتقای علم و دانش و کسب مهارت‌های تخصصی در حوزه ترافیکی لازم و ضروری است. این دوره‌ها در نهایت منجر به ارتقای مهارت و دانش کارکنان خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی بااشاره به رونمایی منشور حقوق و تکالیف پلیس راهنمایی و رانندگی در رعایت حقوق شهروندی، گفت: این منشور از سوی اداره حقوقی و مرکز تحقیقات کاربردی پلیس راهور تهیه و تدوین شده و امروز رسما از آن رونمایی خواهد شد. ضمن اینکه در کنار آن از کتاب پنج جلدی دانستنی‌های پلیس نیز رونمایی می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: