جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 مهر 1394     
مترو زیربنای کار فرهنگی و عمرانی کشور است

حس میهن پرستی با ساخت مترو ایجاد می شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،وزیر امور شهرسازی جمهوری اسلامی افغانستان، طی بازدید از خط 7 متروی تهران، ساخت مترو را حرکت خوب و سرمایه بزرگ کشور دانست و گفت: با ساخت متروحس میهن پرستی در میان مردم ایجاد می شود.

سید سعادت نادری با بیان اینکه در کشور افغانستان مترو وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به اشتراکات بین ایران و افغانستان، ما می توانیم از فن آوری، تکنولوژی و تیم مهندسین ساخت مترو الگوبرداری کنیم و برنامه وسیعی جهت آبادانی و ارتقای جایگاه افغانستان داشته باشیم.

وی خط 7 متروی تهران را با 23 کیلومتر زیربنای توسعه کشور دانست و تصریح کرد: این سرمایه بزرگ موجبات رشد و حس میهن پرستی در کشور را فراهم می کند.

نادری با بیان اینکه متروی تهران در دنیا صاحب سبک است، خاطرنشان کرد: معلوم است که مهندسین ایرانی با تفکر و برنامه ریزی متناسب با شهر به ساخت مترو پرداخته اند و در اینجا باید تقدیر کرد که در ساخت مترو از قطعات ایرانی استفاده شده است.

گفتنی است، وزیر امور شهرسازی جمهوری اسلامی افغانستان برای نخستین بار وارد ایران شد و از ایستگاه ها، شبکه های زیرزمینی، بوستان آب و آتش، طالقانی و پل طبیعت بازدید کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: