جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 خرداد 1393     
تشکیل ستاد احیاء،نوسازی وبهسازی بافت های فرسوده درسطح مناطق

 

به گزارش شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گقت: شهرداری مکلف است در راستای نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهر نسبت به بسترسازی لازم و تهیه زیرساخت های شهری در این بافت ها با اولویت بازگشایی معابر از ردیف بودجه املاک شهرداری هزینه نماید.

روابط عمومی سازمان نوسازی شهر تهران عباداله فتح اللهی گفت: لازمه خدمات محوری این است که بودجه های شهرداری هدفمند مدیریت شوند. 

وی با اشاره به توجه اعضاء شورای اسلامی شهر تهران به مسئله نوسازی بافت های فرسوده افزود: تبصره چهل و هشت بودجه سال 93 شهرداری مصوب این شورا بسیار تأثیرگذار در امر نوسازی است. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: طبق تبصره چهل و هشتم بودجه سال 93 مصوب شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری مکلف است در راستای نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهر نسبت به بسترسازی لازم و تهیه زیرساخت های شهری در این بافت ها با اولویت بازگشایی معابر از ردیف بودجه املاک شهرداری هزینه نماید و ضروری است فعالیت های مورد نظر با هماهنگی سازمان نوسازی شهر تهران انجام پذیرد. 

فتح اللهی با اشاره به این که  ارتقاء زیرساخت ها و کیفیت زندگی شهروندان در دوره جدید مدیریت شهری مورد تأکید قرار گرفته است، از تشکیل ستاد احیاء،نوسازی وبهسازی بافت های فرسوده درسطح مناطق با دبیری سازمان نوسازی و حمایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران خبر داد و گفت: باتوجه به مصوبه شورای اسلامی شهرتهران درسالجاری ومستندات واسنادبالادستی موظف هستیم درمناطق مختلف این ستاد را راه اندازی کنیم. 

وی در این باره افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته با شهردار محترم تهران و معاون امور مناطق شهرداری تهران، جلسات متعددی با شهرداران مناطق در حال برگزاری است که بر مبنای آن بخشی از بودجه مناطق به منظور بسترسازیلازموتهیهزیرساختهایشهری دربافت های فرسودهبااولویتبازگشاییمعابرازردیفبودجهاملاکشهرداری هزینه خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران یادآور شد: این تفاهم جهت هزینه کرد بودجه در مناطق مختلف ثابت نبوده و طبق هماهنگی و تفاهم با شهردار منطقه و سازمان نوسازی شهر تهران و با  توجه به عوامل متعددی از جمله مساحت بافت های فرسوده و ... متفاوت می باشد. فتح اللهی نقش این ستاد را فراهم کردن بستر مناسب جهت ورود سایر نهادها و سازمان های شهرداری به امر نوسازی اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: این ستادبه ریاست شهرداران مناطق،دبیری معاونت های شهرسازی واستفادهازظرفیت های سایرمعاونتهاوهمچنین حضورمدیران طرح راهبری خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: