جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 مهر 1394     
کالابرهای استاندارد جایگزین چرخ دستی های فعلی می شوند

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران با اشاره  به اجرای 6 محور ترافیکی در قلب پایتخت در قالب طرح انضباط ترافیکی گفت: مدیریت بار، خط سفید، توسعه پیاده راه، بهبود و توسعه حمل ونقل عمومی، توسعه سیستم هوشمند و اقدامات اطلاع رسانی از جمله این محورهای در دست اجراست .

سیدجعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه طرح انضباط ترافیکی از ابتدای سال جاری اجرایی شده است، گفت: بسیاری از این محورها از جمله هوشمند سازی منطقه با پیشرفت صد در صدی به اتمام رسیده است .

 معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در اجرای محور نخست مدیریت بار، ساماندهی موتورسیکلت و وانت بار و گاری دستی ها، احداث انبارهای مشترک و تعیین نوع وسیله نقلیه مجاز حمل بار مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: اکنون سکوهای بارگیری در خیابان های مصطفی خمینی ،  15 خرداد و خیام با نصب تابلو و خط کشی ها کنترل و مشخص شده اند. به طوری که با استقرار نیروهای شهربان از بارگیری در محدوده های دیگر جلوگیری می شود .

تشکری هاشمی با بیان اینکه با استقرار نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران از ابتدای شهریورماه از تردد گاری دستی های غیرمجاز در محدوده بازار ممانعت شده است، تصریح کرد: با نمایندگان صنوف و اتحادیه های بازار توافق شده از ورود گاری 4چرخ به داخل بازار مسقف ممانعت به عمل آید که این اقدام نیز طی هفته آینده اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور شناسایی حاملان بار طرح شناسایی باربران گاری دستی ها نیز طی چندین ماه گذشته صورت گرفته، به طوری که از ابتدای مرداد ماه 4500 حامل بار با گاری دستی فعال شناسایی شده اند .

به گفته معاون شهردار تهران با مطالعات صورت گرفته در محدوده بازار، 10نقطه شناسایی شده اند که مستعد ایجاد انبارهای مشترک هستند .

تشکری هاشمی تصریح کرد: سه نمونه کالابر استاندارد نیز تعیین شده که به زودی و با تایید نهایی جایگزین چرخ دستی های فعلی خواهند شد.

 وی در ادامه به ساماندهی موتورسیکلت سواران در این محدوده اشاره کرد و گفت: کنترل 42 ورودی بازار جهت جلوگیری از ورود موتور سیکلت به محدوده بازار ، بازدید میدانی و ارائه طرح های اصلاحی درخصوص تجهیزات کنترلی (راهبندهای ثابت، متحرک و ...) ورودی های بازار، شناسایی مکان های پارک موتورسیکلت در محدوده بازار و جایگزینی موتورسیکلت های برقی ازجمله اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته به طوری که شناسایی 2 فضای پارک غیرحاشیه ای و6  فضای پارک حاشیه ای مخصوص موتورسیکلت، شروع عملیات تفکیک فضای پارک حاشیه ای موتورسیکلت (شامل خط کشی و نرده گذاری) در خیابان های ناصرخسرو و 15 خرداد با 50  درصد پیشرفت در منطقه 12 صورت گرفته است

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: