جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 مهر 1394     
قتل بر سر دوستي با يك دختر

به گزارش جوان، ظهر روز پنج شنبه 16 مهرماه قاضي حسين پور، بازپرس ويژه قتل پايتخت با تماس تلفني مأموران كلانتري 117 جواديه راه آهن، از مرگ پسر جواني در بيمارستان خيريه وليعصر باخبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد.

اولين بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه پسر 24 ساله پس از اصابت چاقو به قفسه سينه‌اش فوت شده است.

 تحقيقات نشان داد كه حادثه حوالي ميدان بهمن رقم خورده است و مقتول همراه برادرش سوار بر موتور در حال عبور بوده كه با دو برادر ديگر مشاجره مي‌كند و سپس با ضربه چاقوي يكي از آنها هدف قرار مي‌گيرد. ‌پس از آن بود كه جسد به دستور بازپرس حسين‌پور به پزشكي قانوني منتقل شد و كارآگاهان اداره دهم موفق به شناسايي و بازداشت دو برادر فراري شدند.

 يكي از دو برادر كه پسري 28 ساله بود، به قتل اقرار كرد و در شرح ماجرا گفت: مدتي قبل در محل كارم با دختري آشنا شدم. وقتي ارتباط ما بيشتر شد به او علاقه‌مند شدم و پيشنهاد ازدواج دادم كه قبول كرد. در حالي كه قرار بود به خواستگاري‌اش بروم، فهميدم مقتول براي دختر مورد علاقه من مزاحمت ايجاد مي‌كند. من چند بار به او تذكر دادم و خواستم مزاحم اين دختر نشود اما او به هشدارهاي من توجه نمي‌كرد.

 متهم ادامه داد: روز حادثه همراه برادرم با موتورسيكلت در حال عبور از ميدان بهمن بودم كه مقتول و برادرش را سوار بر موتورسيكلت ديدم. وقتي به هم رسيديم با هم درگير شديم كه در جريان آن من با چاقو ضربه‌اي به مقتول زدم كه زخمي شد.

برادر مقتول در شرح ماجرا گفت: برادرم در پيك موتوري كار مي‌كرد. او هر روز صبح تا شب سر كارش بود تا اينكه مدتي قبل متوجه شدم به خاطر دختر جواني با پسر ديگري اختلاف پيدا كرده است. هنگام حادثه من و برادرم با موتور سيكلت در حال دور زدن بوديم كه آن پسر را همراه برادرش ديديم. آنها راه را بر ما سد كردند و يكي از آنها با چاقو ضربه‌اي به سينه برادرم زد كه زخمي شد و روي زمين افتاد. من برادرم را بلافاصله به بيمارستان رساندم اما به علت شدت جراحت فوت شد. دو متهم به دستور قاضي حسين‌پور براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: